1
Enquiry period
with 03.05.2023 09:36
to 04.05.2023 10:00
2
Bidding period
with 04.05.2023 10:00
to 11.05.2023 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 15 000 MDL
Period of clarifications: 3 May 2023, 9:36 - 4 May 2023, 10:00
Submission of proposals: 4 May 2023, 10:00 - 11 May 2023, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Plic format DL, 110x220 mm, 80 gr/m2, alb, cu fereastră 45x90 mm în partea dreaptă - 9000 buc.
Plic format DL, 110x220 mm, 80 gr/m,2 alb, fără fereastră - 2000 buc.
Plic C/4, 229x324 mm, 90 gr/m2, kraft sili, deschidere pe latura mică 1500 buc.
Plic C/4, 229x324 mm, 120 gr/m2, kraft sili cu burduf, deschidere pe latua mică - 500 buc.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
3 May 2023, 9:31
Date modified
3 May 2023, 9:36
Estimated value (without VAT)
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21079714
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
15 May 2023 09:34 - 30 Dec 2023 09:34
List of positions
1)
Title
Plicuri CPV: 30199200-2 - Envelopes, letter cards and plain postcards
Quantity: 13000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 5 900 MDL
Status: Winner
Reason: Până la termenul limită – data 11.05.2023, ora 10:00 au depus oferte 3 (trei) ofertanți: - ”RADOP-OPT” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 5900,00 lei fără TVA; - F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 7066,67 lei fără TVA; - ”GVP MOLDOVA” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 15000,00 lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: Cu referire la propunerile financiare prezentate, Grupul de lucru constată că acestea se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 15000,00 lei fără TVA). Ofertele prezentate de operatorii economici ”RADOP-OPT” S.R.L. și ”GVP MOLDOVA” S.R.L. corespund tuturor cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, toate documentele solicitate au fost prezentate. Privitor la oferta prezentată de F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L., aceasta corespunde, totodată, Grupul de lucru relevă următoarele abateri neînsemnate: - poziția ”Plic format DL, dimensiunea 110x220 mm, hârtie albă 80 gr/m2, cu fereastră 45x90 mm în partea dreaptă, fond de protecție, deschidere pe latura mare, lipire siliconică”, ofertantul F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L propune fereastră cu dimensiunile de 45x100 mm, ceea ce nu corespunde specificațiilor solicitate de AGEPI (45x90 mm). - poziția ”Plic C/4, dimensiunea 229x324 mm, hârtie kraft 120 gr/m2, cu burduf, deschidere pe latura mică, lipire siliconică, cafeniu” nu corespunde specificațiilor solicitate de AGEPI. Astfel, s-a solicitat dimensiunea 229x324 mm și densitatea hârtiei de 120 gr/m2, iar ofertantul F.P.C. ”TEHELAN” S.R.L propune dimensiunea 240x320 mm și o densitate a hârtiei de 110 gr/m2. În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziționarea Plicurilor, cod CPV 30199200-2, lansat prin SIA RSAP MTender, platforma achizitii.md, cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1683095474737 din 03.05.2023, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului - prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ”RADOP-OPT” S.R.L. în sumă de 5900,00 lei fără TVA/7080,00 lei cu TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Normalized price: 7 066,67 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

GVP MOLDOVA

Normalized price: 15 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications