Select the type of procedure
Commercial procurement
21079487
1
Enquiry period
with
28.04.2023 13:59
to 10.05.2023 10:00
to 10.05.2023 10:00
2
Bidding period
with
10.05.2023 10:00
to 22.05.2023 10:00
to 22.05.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 900 000 MDL
Period of clarifications:
28 Apr 2023, 13:59 - 10 May 2023, 10:00
Submission of proposals:
10 May 2023, 10:00 - 22 May 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparații curente a etajului 4 a edificiului Departamentului Cadastru din mun. Chișinău, str. A. Pușkin, nr. 47.
Conform Caietului de sarcini și Formularului de deviz (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul
Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Apr 2023, 13:59
Date modified
3 May 2023, 10:50
Achizitii.md ID
21079487
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
28.04.23 13:59
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
28.04.23 13:59
anunt de participare - .signed.pdf
anunt de participare - .signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare - .signed.pdf
28.04.23 13:59
Date:
3 May 2023, 10:50
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
incarcati va rog forma desfasuarata
Answer (10 May 2023, 09:56):
Devizul ofertă (formularele F3, F5, F7) urmează a fi prezentat de către operatorul economic. Vă informăm că documentul cu denumirea anexa la documentatia standard.signed.pdf (publicat si in varianta word pe platforma de achizitii) se regaseste Anexa nr. 23 (CAIET DE SARCINI privind achiziţionarea lucrărilor de reparații), unde este indicata detaliat informatia cu privire la continutul listelor cu cantitatile de lucrari, care reprezintă Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări.
Date:
5 May 2023, 13:32
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
poz. 69 pu pardoseli placi din gresie ceramica sau portelanat?
Answer (10 May 2023, 09:57):
Pardoseli din placi de gresie ceramica inclusiv stratul suport din mortar adeziv, executate pe suprafete: mai mari de 16 m2 (Placi 60x60 cm, grosimea 9-10mm, semilucios) culoarea coordoneaza cu beneficiar
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK