1
Enquiry period
with 28.04.2023 13:59
to 10.05.2023 10:00
2
Bidding period
with 10.05.2023 10:00
to 22.05.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 900 000 MDL
Period of clarifications: 28 Apr 2023, 13:59 - 10 May 2023, 10:00
Submission of proposals: 10 May 2023, 10:00 - 22 May 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparații curente a etajului 4 a edificiului Departamentului Cadastru din mun. Chișinău, str. A. Pușkin, nr. 47.
Conform Caietului de sarcini și Formularului de deviz (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul
Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Covalciuc
Contact phone
022 504881
Purchase data
Date created
28 Apr 2023, 13:59
Date modified
3 May 2023, 10:50
Achizitii.md ID
21079487
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
declaratie.signed.pdf
28.04.23 13:59
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
28.04.23 13:59
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
28.04.23 13:59
anunt de participare - .signed.pdf anunt de participare - .signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare - .signed.pdf
28.04.23 13:59
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
duae.signed.pdf
28.04.23 13:59
duae.docx
Bidding Documents
duae.docx
28.04.23 13:59
declaratie.doc
Bidding Documents
declaratie.doc
28.04.23 13:59
anexa 25 .signed.pdf anexa 25 .signed.pdf
Bidding Documents
anexa 25 .signed.pdf
28.04.23 13:59
propunere financiară.docx
Bidding Documents
propunere financiară.docx
28.04.23 13:59
Date:
3 May 2023, 10:50
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
incarcati va rog forma desfasuarata
Answer (10 May 2023, 09:56):
Devizul ofertă (formularele F3, F5, F7) urmează a fi prezentat de către operatorul economic. Vă informăm că documentul cu denumirea anexa la documentatia standard.signed.pdf (publicat si in varianta word pe platforma de achizitii) se regaseste Anexa nr. 23 (CAIET DE SARCINI privind achiziţionarea lucrărilor de reparații), unde este indicata detaliat informatia cu privire la continutul listelor cu cantitatile de lucrari, care reprezintă Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări.
Date:
5 May 2023, 13:32
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
poz. 69 pu pardoseli placi din gresie ceramica sau portelanat?
Answer (10 May 2023, 09:57):
Pardoseli din placi de gresie ceramica inclusiv stratul suport din mortar adeziv, executate pe suprafete: mai mari de 16 m2 (Placi 60x60 cm, grosimea 9-10mm, semilucios) culoarea coordoneaza cu beneficiar
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.