1
Enquiry period
with 27.04.2023 16:41
to 10.05.2023 09:00
2
Bidding period
with 10.05.2023 09:00
to 18.05.2023 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 200 000 MDL
Period of clarifications: 27 Apr 2023, 16:41 - 10 May 2023, 9:00
Submission of proposals: 10 May 2023, 9:00 - 18 May 2023, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de alimentaţie cu prânzuri pentru persoanele social vulnerabile din municipiul Chişinău, pe perioada iunie-decembrie 2023
Lotul 1. Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 300 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Botanica
Lotul 2. Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Centru
Lotul 3. Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Ciocana
Lotul 4. Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 300 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Rîşcani

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 35
Web site
---
The contact person
Full name
Tamara Pîrvu
Contact phone
022227590
Purchase data
Date created
27 Apr 2023, 16:41
Date modified
27 Apr 2023, 16:41
Achizitii.md ID
21079386
CPV
55510000-8 - Servicii de cantină
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
meniu-model aprobat.docx
Bidding Documents
-
27.04.23 16:41
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-
27.04.23 16:41
formulare_.semnat.pdf formulare_.semnat.pdf
Bidding Documents
-
27.04.23 16:41
duae_ro_.semnat.pdf duae_ro_.semnat.pdf
Bidding Documents
-
27.04.23 16:41
formulare.docx
Bidding Documents
-
27.04.23 16:41
duae_ro.doc
Bidding Documents
-
27.04.23 16:41
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.