Select the type of procedure
Commercial procurement
21078705
1
Enquiry period
with
18.04.2023 14:30
to 25.04.2023 15:00
to 25.04.2023 15:00
2
Bidding period
with
25.04.2023 15:00
to 03.05.2023 13:00
to 03.05.2023 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 109 566,67 MDL
Period of clarifications:
18 Apr 2023, 14:30 - 25 Apr 2023, 15:00
Submission of proposals:
25 Apr 2023, 15:00 - 3 May 2023, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de edificare a boxelor metalice ușor demontabile pentru parcarea autoturismelor din dotarea IP USMF ”Nicolae Testemițanu” conform Caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Apr 2023, 14:30
Date modified
18 Apr 2023, 16:22
Achizitii.md ID
21078705
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
18 Apr 2023, 16:22
Question's name:
Sursa financiara
Question:
Care este sursa financiara?
Answer (19 Apr 2023, 08:49):
Bună dimineața! Sursa financiară: bani publici. Mulțumim!
Date:
18 Apr 2023, 16:42
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Plasati forma 1 desfasurata a caietului de sarcini, sunt pozitii modificate (aplicative),pentru a efectua o oferta cat mai corecta.
Answer (19 Apr 2023, 09:02):
Bună dimineața! Pct. 4.1.6 din cadrul CP L.01.01-2012 prevede că Lista cu cantităţile de lucrări pe categorii se întocmeşte conform Formularului Nr.1, formular inclus de către autoritatea contractantă în cadrul Documentației de atribuire și plasat pe platforma electronică, iar pct. 4.1.7 al aceluiași document normativ, stipulează că Devizul-ofertă se întocmeşte conform Formularului nr.1A în care antreprenorul are dreptul de a include următoarele cheltuieli.... În cazul procedurii de achiziție respective, ținem să precizăm că simbolul normei nu se modifică. Mulțumim!
Date:
19 Apr 2023, 09:15
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Publicarea formei (F1) desfășurată cu descriere exactă și completă a specificațiilor
tehnice ar pune ofertanții în condiții egale la elaborarea ofertelor, iar la evaluarea
acestora ar duce la asigurarea principiului tratamentului egal față de ofertanți,
conform art.7 din Legea 131/15. Totodată admitem (presupunem) că persoana care a
întocmit lista cu cantitățile de lucrări, a modificat consumul normat (aprobat) de
resurse, adaptând normele de deviz la necesitățile reale ale AC. Pentru a nu ajunge in conditii neplacute in urma evaluarii ofertelor si ca mai apoi sa ajungem in contestatii rugam respectuos sa anexati F1 desfasurata.
Answer (19 Apr 2023, 09:51):
Bună ziua! Autoritatea contractantă nu dispune de F1 desfășurată, fiind inclus în cadrul Documentației de atribuire Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, creat în conformitate cu CP L.01.01-2012, în baza căruia operatorii economici interesați urmează să întocmească oferta, iar autoritatea contractantă să evalueze ofertele depuse, fără a încălca principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice. Mulțumim!
Date:
19 Apr 2023, 09:27
Question's name:
Sursa financiara
Question:
Răspuns (19 apr 2023, 08:49):
Bună dimineața! Sursa financiară: bani publici. Mulțumim!
Toti banii sunt publici este un raspuns neadecvat, sursa de finantare este proprie sau din alte surse (fond, grand etc.)?
Answer (19 Apr 2023, 09:42):
Bună ziua! Sursa de finanțare este precizată și la detaliile despre procedura de achiziție la accesarea portalului public MTender (surse proprii). Mulțumim!
Date:
19 Apr 2023, 10:58
Question's name:
Caiet de sarcini F1 ori F5
Question:
Buna ziua! Nu suntem de acord cu "Răspuns (19 apr 2023, 09:51):
Bună ziua! Autoritatea contractantă nu dispune de F1 desfășurată, fiind inclus în cadrul Documentației de atribuire Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, creat în conformitate cu CP L.01.01-2012, în baza căruia operatorii economici interesați urmează să întocmească oferta, iar autoritatea contractantă să evalueze ofertele depuse, fără a încălca principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice. Mulțumim!"
Stimata Autoritate Contractanta dra conform Legii sunteți obligati sa publicati F1-desfasurata ori Solicităm publicarea formei F(1) desfășurată cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare poziție, menționăm ori forma 5 fără preturi . Acest fapt vi se impune prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 07.05.2021, la caz, documentația de atribuire, Anexa nr. 23 „Caiet de sarcini”, care stabilește expres că „Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz)”, totodată și prin art. 37 din Legea 131. Analizati Legea .Stimata autoritate contractanta avem închipuire ca chiar nu cunoașteți ce este F1 -DESFASURAT sunt întrebării la resurse . Aceasta nu solicitam din moftul nostru dar pentru a întocmi oferta cit mai corect. Repetat solicitam sa publicați f1 -desfășurat ori F5 fără preturi - lista normelor de consum. Desigur sunteți obligați sa fie elaborat în conformitate cu CP L.01.01-2012 -lista cu cantitățile de lucrări F1, si chiar nu înțelegem cum puteți sa publicați o achiziție publica si sa nu fie F1 -desfășurata ori F5 unde sunt normele de consum , solicitati de la devizer care a elaborat devizul si apriobat prin stampila in baza careea ati initiat procedura de achizitie puiblica : F1- desfășurata cu norme de consum???. Nepublicarea F1 desfășurate riscați sa fie contestata. documentația de atribuire .
Answer (20 Apr 2023, 11:01):
Bună ziua! Vă informăm repetat, că autoritatea contractantă nu dispune de F1 desfășurată, la Documentația de atribuire fiind atașat Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, elaborat în conformitate cu CP L.01.01-2012, respectând în acest sens prevederile pct. 29 din HG nr. 638 din 26.08.2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, conform căruia, în componența caietului de sarcini pentru achiziția lucrărilor se includ listele cu cantități de lucrări, conform reglementărilor naționale din domeniul construcțiilor. Mai mult decât atât, pct. 4.2.3 și 4.2.4 din cadrul CP L.01.01-2012 prevăd clar instrucțiunile cu privire la modificarea normelor aprobate. Concomitent, pct. 54 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări aprobată prin Ordinul nr. 69 din 07.05.2021 al Ministerului Finanțelor prevede explicit că propunerea tehnică va fi elaborată de ofertant, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele de calificare, precum şi cerinţele prevăzute în caietul de sarcini, cât și lista cu cantitățile de lucrări. În acest scop propunerea tehnică conține: graficul de executare a lucrării (anexa nr. 10); documentația de deviz (formularele 3, 5 și 7 corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii), conform Formularului de deviz nr. 1, din anexa nr. 23, lista cu cantitățile de lucrări. Respectiv, menționăm repetat, că evaluarea ofertelor se va realiza în conformitate cu Caietul de sarcini atașat Documentației de atribuire, și nu în baza unor cerințe suplimentare, respectând astfel, principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice. Mulțumim!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK