1
Enquiry period
with 10.04.2023 16:40
to 21.04.2023 09:20
2
Bidding period
with 21.04.2023 09:20
to 15.05.2023 09:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 921 830 MDL
Period of clarifications: 10 Apr 2023, 16:40 - 21 Apr 2023, 9:20
Submission of proposals: 21 Apr 2023, 9:20 - 15 May 2023, 9:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2000, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, CHIŞINĂU RÎŞCANI, mun. Chişinău, Alexandr Puşkin, 64
Web site
---
The contact person
Full name
Sîrbu Andrian
Contact phone
+37322578018
Purchase data
Date created
Date modified
14 Apr 2023, 9:55
Estimated value (without VAT)
921 830 MDL
Achizitii.md ID
21078094
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2000, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău
Contract period
1 Jun 2023 03:00 - 30 Jun 2023 03:00
List of positions
1)
Title
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare calculatoare si echipamente IT (mtender)
Technical Specifications
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
10.04.23 16:40
Caiet de sarcini calculatoare si echipamente IT (mtender)
Technical Specifications
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
10.04.23 16:40
Anunt de participare achizitia calculatoare si echipamente IT (mtender)
Technical Specifications
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
10.04.23 16:40
Caiet de sarcini achizitia calculatoare si echipamente IT (mtender)
Technical Specifications
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
10.04.23 16:40
Caiet de sarcini achizitia calculatoare si echipamente IT (actualizat 14.04.2023)
Technical Specifications
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
14.04.23 09:55
Caiet de sarcini achizitia calculatoare si echipamente IT (actualizat 14.04.2023)
Technical Specifications
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
14.04.23 09:55

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 869 763 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Achiziționarea computerelor și tehnicii de birou
Date:
14 Apr 2023, 11:23
Question's name:
Cartridge, Echipament de tipar multifunctional
Question:
Cu echipament de tipar multifunctional trebuie sa fie livrate 2 cartridge-uri a cate 11 mii pagini originale (de acelasi producator)? Rog sa confirmati ca am inteles corect.
Answer (14 Apr 2023, 12:12):
Da, ați înțeles corect, cu echipamentul de tipar multifuncțional trebuie să fie livrate 2 cartridge a cîte 11 mii pagini.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications