1
Enquiry period
with 10.04.2023 15:35
to 11.04.2023 16:00
2
Bidding period
with 11.04.2023 16:00
to 14.04.2023 16:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 40 000 MDL
Period of clarifications: 10 Apr 2023, 15:35 - 11 Apr 2023, 16:00
Submission of proposals: 11 Apr 2023, 16:00 - 14 Apr 2023, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

serviciilor de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (reparație imprimante, reîncărcare/regenerare cartușe)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Pîslari Fiodor
Contact phone
079008746
Purchase data
Date created
10 Apr 2023, 15:35
Date modified
10 Apr 2023, 15:35
Achizitii.md ID
21078071
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexa .docx
Bidding Documents
-serviciilor de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (reparație imprimante, reîncărcare/regenerare cartușe)
10.04.23 15:35
formulare (1).docx
Bidding Documents
-serviciilor de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (reparație imprimante, reîncărcare/regenerare cartușe)
10.04.23 15:35
anunt participare + anexa.pdf anunt participare + anexa.pdf
Bidding Documents
-serviciilor de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice (reparație imprimante, reîncărcare/regenerare cartușe)
10.04.23 15:35
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.