Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
06.04.2023 13:58
to 10.04.2023 10:00
to 10.04.2023 10:00
2
Bidding period
with
10.04.2023 10:00
to 13.04.2023 10:00
to 13.04.2023 10:00
3
Auction
with
14.04.2023 15:00
to 14.04.2023 15:14
to 14.04.2023 15:14
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
46 645,83 MDL
Period of clarifications:
6 Apr 2023, 13:58 - 10 Apr 2023, 10:00
Submission of proposals:
10 Apr 2023, 10:00 - 13 Apr 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
1. Hârtie A4
2. Hârtie perforată 420 mm
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Apr 2023, 13:58
Date modified
7 Apr 2023, 14:54
Achizitii.md ID
21077766
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare vm hartie 2023.docx
Documents history
-
anunt de participare vm hartie 2023.docx
ID: ca528a76-46ef-4bfa-a5a2-250e26861932
Bidding Documents
-
anunt de participare vm hartie 2023.docx
ID: ca528a76-46ef-4bfa-a5a2-250e26861932
Bidding Documents
Bidding Documents
-
7.04.23 14:54
Date:
6 Apr 2023, 14:23
Question's name:
Totusi livrarea toata o data sau dupa necesitate?
Question:
In anunt de participare este scris: Livrarea bunurilor se va efectua de către Furnizor în termen de 10 zile lucrătoare, care curg din următoarea zi lucrătoare intrării în vigoare a contractului, la adresa .... la necesitate, în baza solicitării scrise (e-mail) a Cumpărătorului.
Answer (6 Apr 2023, 16:28):
Buna ziua,
Potrivit Anunțului de participare, livrarea bunurilor se efectuează la necesitate, în baza solicitării scrise (e-mail) a Cumpărătorului.
Date:
6 Apr 2023, 16:42
Question's name:
Livrare
Question:
Potrivit anuntului de participare!!! nu este clar: livrarea in 10 zile sau la solicitare. Modificati anuntul de participare sa nu fie neclaritate
Answer (6 Apr 2023, 17:06):
Stimate operator economic,
potrivit Anunțului de Participare, pct.10 livrarea bunurilor se va efectua:
a) la necesitate, în baza solicitării scrise (e-mail) a Cumpărătorului;
b) în termen de 10 zile lucrătoare, care curg din următoarea zi lucrătoare intrării în vigoare a contractului.
Date:
6 Apr 2023, 17:19
Question's name:
Livrare in 10 zile sau la necesitate?
Question:
Stimate reprezentant al autoritatii contractante,
Nu poate fi a) sau b) intr-un contract de achizitii publice. Conditiile trebuie sa fie stipulate clar, sa nu apara indoieli. Descrierea din Anunt de participare induce in eroare!
Operatorul economic are dreptul de a cunoaste termenele si conditiile de livrare pentru a face cea mai avantajoasa oferta!
Answer (7 Apr 2023, 15:08):
Buna ziua,
Stimați operatori economici, vă mulțumim pentru întrebarea înaintată cu privire la termenul de livrare.
Vă comunicăm, că a fost redactat și ajustat pct.10 din Anunțul de participare:
,,Livrarea bunurilor se va efectua de către Furnizor, la adresa Cumpărătorului: MD-2005, mun. Chișinău, bd. Grigore Vieru 1, BANCA NAȚIONALĂ A MOLDOVEI, la necesitate, în termenele prevăzute în Specificația de preț (Anexa nr.2 la prezentul Anunț de participare).''
Totodată, a fost anexat Anunțul de Participare redactat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK