1
Enquiry period
with 06.04.2023 09:25
to 07.04.2023 11:00
2
Bidding period
with 07.04.2023 11:00
to 11.04.2023 14:00
3
Auction
with 12.04.2023 15:00
to 12.04.2023 15:23
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 65 500 MDL
Period of clarifications: 6 Apr 2023, 9:25 - 7 Apr 2023, 11:00
Submission of proposals: 7 Apr 2023, 11:00 - 11 Apr 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Materiale de construcții conform anexei nr.1 din caiet de sarcini. Livrarea tuturor bunurilor se va realiza în termen de maxim 15 de zile de la data înregistrării contractului. Transmiterea/recepționarea bunurilor către beneficiar se va face pe adresa mun. Cahul, str. Garoafelor, 40. Transportarea bunurilor se va asigura de către furnizor. Toate bunurile livrate urmează să fie noi, de calitate potrivită și să corespundă necesităților autorității contractante. Dacă se constată că bunurile sunt necorespunzătoare calitativ, sunt defecte, prezintă vicii de fabricație sau nu corespund cu cerințele din specificația tehnică solicitată, vor fi înlocuite în termen de 48 ore de la data reclamării, pe cheltuiala furnizorului, cu bunuri noi.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3900, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str. Garoafelor, 40
Web site
---
The contact person
Full name
Marina Pascal
Contact phone
0-299-3-12-55
Purchase data
Date created
6 Apr 2023, 9:25
Date modified
6 Apr 2023, 9:25
Achizitii.md ID
21077725
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
declaratie.doc
Bidding Documents
-
6.04.23 09:25
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-
6.04.23 09:25
formulare anexa 7, 8, 22, 23.docx
Bidding Documents
-
6.04.23 09:25
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
6.04.23 09:25
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.