1
Enquiry period
with 01.04.2023 08:31
to 21.04.2023 17:00
2
Bidding period
with 21.04.2023 17:00
to 05.05.2023 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 195 000 EUR
Period of clarifications: 1 Apr 2023, 8:31 - 21 Apr 2023, 17:00
Submission of proposals: 21 Apr 2023, 17:00 - 5 May 2023, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea, furnizarea, instalarea și punerea în funcțiune a sistemului scenografic

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, str. Națională nr. 7
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Racovița
Contact phone
+37369729897
Purchase data
Date created
1 Apr 2023, 8:08
Date modified
1 Apr 2023, 13:35
Achizitii.md ID
21077361
CPV
32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
3_Instructiuni_Ofertanti
Bidding Documents
Documentația pentru ofertanți
1.04.23 08:31
6_Conditii_generale
Bidding Documents
Condiții generale
1.04.23 08:31
14_Garanție_performata
Bidding Documents
Garanția perfomată
1.04.23 08:31
13_Certificat_de_acceptare_provizorie
Bidding Documents
Certificat acceptare provizorie
1.04.23 08:31
11_Formular de identificare financiară
Bidding Documents
Formular identitate financiară
1.04.23 08:31
1_Anunt de participare.signed
Bidding Documents
Anunț de participare
1.04.23 08:31
5_Conditii_speciale
Bidding Documents
Condiții speciale
1.04.23 08:31
12_Fișa_de_Identitate_Legală
Bidding Documents
Fișa de indentitate legală
1.04.23 08:31
7_Contract
Bidding Documents
Model contract
1.04.23 08:31
2_Nota_Contractare
Bidding Documents
Notă de contractare
1.04.23 08:31
4_Specificații tehnice SCENA
Bidding Documents
Specificațiile tehnice solicitate
1.04.23 08:31
Date:
1 Apr 2023, 13:35
Question's name:
documente de eligibilitate
Question:
Va fi acceptata dovada furnizarii echipamentelor similare daca dovada include doar o parte din cele expuse in specificatiile tehnice a ofertei?
Answer (3 Apr 2023, 09:44):
Bună ziua, conform Notei de contractare, punct 16, sectiunea ”Capacitatea tehnică a ofertantului”: - dovada furnizării echipamentelor similare în ultimii trei ani Ofertanții nu vor fi constrânși să prezinte dovada tuturor componentelor prezentei oferte. Însă va constitui un avantaj capacitatea de furnizare a tuturor echipamentelor care fac obiectul prezentei licitații. În același timp, ofertantul trebuie să prezinte dovada clară că este abilitat să furnizeze tipul echipamentelor ofertate, conform Instrucțiunilor pentru ofertanți, punct 11. Conținutul ofertelor, Partea 3: Documentele solicitate ”Certificatul de înregistrare și extrasul de la Agenția Servicii Publice, în care să fie inclusă activitatea care îi permite furnizarea echipamentelor similare”
Date:
1 Apr 2023, 13:36
Question's name:
Cifra de afaceri
Question:
Cerinta cifrei de afaceri este suma cumulativa a cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani?
Answer (3 Apr 2023, 09:26):
Bună ziua, conform Notei de contractare și anume pct. 16 ”Criteriile de selecție și atribuire”, pentru demonstrarea capacității economice și financiară ofertantul trebuie să prezinte la depunerea ofertei ”cel puțin 7.000.000,00 MDL cifra de afaceri medie anuală pe ultimii trei ani”.
Date:
3 Apr 2023, 09:48
Question's name:
Numar de inregistrare din Lista Producatorilor de deseuri electronice.
Question:
Buna ziua, in temeiul prevederilor art. 20 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, prezentarea numărului de înregistrare din „Lista producătorilor” conform Regulamentului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice aprobat prin H.G. nr. 212 din 07.03.2018 – este obligatoriu, va rugam sa includeti acest document in lista documentelor obligatorii pentru prezentare la oferta.
Answer (5 Apr 2023, 08:23):
Bună ziua, prezenta procedură se desfășoară conform condițiilor PRAG 2020.0, după cum este indicat la punctul 7 al Anunțului de participare, în cadrul proiectului ”Acțiuni durabile pentru creștere economică prin turism”, Nr. 2021/ 430-373 din 22.12.2021, finanțat de Uniunea Europeană prin Facilitatea Primari pentru Creștere Economică – Proiecte pilot. Astfel, procedura urmează baza legală, indicată în Nota de contractare, punct 22. Baza legală.
Date:
3 Apr 2023, 12:22
Question's name:
Cifra de faceri
Question:
Evaluarea ofertantilor de la o anumita cifra de afaceri - favorizeaza anumiti OE, ceia ce îi discrimineaza pe cielalți. Micsorati, sau omiteți această cerință penru a permite tuturor ofertanților doritori să participe. P.S.: Am avut 2 ani de pandemie in sfera evenimentelor.
Answer (5 Apr 2023, 08:25):
Bună ziua, prezenta procedura se desfășoară conform condițiilor PRAG 2020.0, potrivit cărora: 1) Punct 2.6.11.1. Principii generale Autoritățile contractante trebuie să elaboreze criterii de selecție clare și nediscriminatorii în scopul de a evalua dacă candidatul/ofertantul are suficientă capacitate financiară, economică, tehnică și profesională pentru a implementa sarcinile contractului. 2) Punct 2.6.11.2. Capacitate economică și financiară - Să se asigure că operatorii economici posedă capacitatea economică și financiară necesară pentru a executa contractul, autoritatea contractantă va solicita în special: (a) operatorii economici au o anumită cifră de afaceri anuală minimă, inclusiv o anumită cifră de afaceri minimă din zona geografică, parte a contractului; În sensul literei (a), cifra de afaceri minimă anuală nu trebuie să depășească de două ori valoarea anuală estimată a contractului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.