1
Enquiry period
with 21.03.2023 15:43
to 05.04.2023 14:00
2
Bidding period
with 05.04.2023 14:00
to 27.04.2023 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 199 250 MDL
Period of clarifications: 21 Mar 2023, 15:43 - 5 Apr 2023, 14:00
Submission of proposals: 5 Apr 2023, 14:00 - 27 Apr 2023, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Materiale de Construcții
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
The contact person
Full name
Olga Gherman
Contact phone
(022) 23-35-03
Purchase data
Date created
21 Mar 2023, 15:43
Date modified
21 Mar 2023, 18:40
Achizitii.md ID
21076344
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
LOT 1 Amestecuri și grunduri
Budget: 465000.0 MDL
Active
LOT 2 Amestecuri pentru zidărie
Budget: 189000.0 MDL
Active
LOT 3 Ghips-carton
Budget: 90250.0 MDL
Active
LOT 5 Produse pe baza de lemn
Budget: 115000.0 MDL
Active
LOT 6 Gresie
Budget: 250000.0 MDL
Active
LOT 7 Linoleum
Budget: 110000.0 MDL
Active
LOT 8 Parchet laminat
Budget: 250000.0 MDL
Active
LOT 9 Vopsea lavabilă interior
Budget: 115000.0 MDL
Active
LOT 11 Cărămidă
Budget: 25000.0 MDL
Active
LOT 12 Corniere, profile
Budget: 69000.0 MDL
Active
LOT 13 Nisip, pietriș
Budget: 45000.0 MDL
Active
LOT 14 Elemente de fixare
Budget: 16000.0 MDL
Active
LOT 15 Diverse materiale
Budget: 115000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunț de Participare
21.03.23 15:43
duae.doc
Bidding Documents
Documentul Unic de Achiziții European (DUAE)
21.03.23 15:43
declarație_ro.doc
Bidding Documents
Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani
21.03.23 15:43
documentația standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
Documentația Standard
21.03.23 15:43
Date:
21 Mar 2023, 18:40
Question's name:
Lot 1,Lot 2
Question:
Bună seara!La lotul unu și doi se cere ambalaj din hîrtie.Noi avem materialele enumerate în Lotul 1 și 2 în ambalaj de peliculă biodegradabilă.Ambalajul este produs în Italia și Belgia.Vă rugăm dacă e posibil să modificați cerințele date.
Answer (22 Mar 2023, 09:34):
Bună ziua. A fost solicitat ambalajul din hârtie (pentru LOT 1 și LOT 2) pe motiv că ambalajul de peliculă nu este atât de rezistent. Rugăm să Vă conformați cerințelor indicate în Caietul de Sarcini.
Date:
22 Mar 2023, 09:42
Question's name:
Caiet de sarcina
Question:
Buna ziua, dorim sa aflam dacă materiale de construcție solicitate de Dvs la Lot 1 va respecta ART 72 din legea achizițiilor publice și anume punctele a) și c). conform HG Nr. 913 din 25-07-2016 privind aprobarea Reglementării tehnice cu privire la cerințele minime pentru comercializarea produselor pentru construcții, HG 914 din 2020 pentru aprobarea Regulamentului privind limitarea emisiilor de compuși organici volatili cauzate de utilizarea de solvenți organici în anumite vopsele, lacuri și în produsele de refinisare a autovehiculelor, LEGE Nr. 277 din 29-11-2018 privind substanțele chimice, produsele cerute in oferta și anume vopsele exterior interior, pe apa sau alchidice etc. trebuie să respecte anumite cerințe legale precum limita COV, ambalare și etichetare, restricționarea unor substanțe precum plumb, cadmium și crom. Autoritatea contractanta va ține cont de toate actele normative ? Vă mulțumesc.
Answer (22 Mar 2023, 14:05):
Bună ziua. Potrivit prevederilor art. 44 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, ofertantul are obligația de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire, iar potrivit pct. 30 subpct. 9) din HG nr. 10 din 20.01.2021, membrii grupului de lucru sunt obligați să examineze, să evalueze şi să compare ofertele operatorilor economici în termenele şi în condiţiile stabilite în documentaţia de atribuire. Prin urmare, din aceste prevederi rezultă clar că autoritatea contractantă este obligată să evalueze oferta în strictă conformitate cu cerințele expuse în documentația de atribuire și nu pot exista abateri în acest sens, or potrivit art. 69 alin. (6) lit. b) din legea prenotată, autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care aceasta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire. Astfel, documentația de atribuire, așa cum aceasta este întocmită de autoritatea contractantă, este obligatorie, atât pentru operatorii economici participanți la procedură, care au obligația de a-și elabora ofertele în conformitate cu cerințele acesteia, cât și pentru autoritatea contractantă, aceasta fiind ținută ca în desfășurarea procedurii de achiziție publică să respecte prevederile propriei documentații de atribuire, care stabilește regulile ce urmează a fi respectate de ambele părți în derularea procesului competitiv, iar prin depunerea ofertelor, operatorii economici și-au însușit conținutul întregii documentații de atribuire, deci implicit și cerințele expres detaliate în aceasta.
Date:
5 Apr 2023, 09:37
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Vopsea email alba În ambalaj de: 2.5 / 3,0 kg - se subintelege ambalajul de la 2.5 kg pina la 3 kg?
Answer (5 Apr 2023, 09:42):
Bună ziua. Vopsea email alba În ambalaj de: 2.5 / 3,0 kg - ceea ce rezultă ambalajul de la 2.5 kg pina la 3 kg.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.