1
Enquiry period
with 20.03.2023 14:01
to 21.03.2023 14:30
2
Bidding period
with 21.03.2023 14:30
to 24.03.2023 15:00
3
Auction
with 27.03.2023 15:00
to 27.03.2023 15:18
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 62 500 MDL
Period of clarifications: 20 Mar 2023, 14:01 - 21 Mar 2023, 14:30
Submission of proposals: 21 Mar 2023, 14:30 - 24 Mar 2023, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Materiale de uz gospodaresc pentru anul 2023. Livrarea tuturor bunurilor se va realiza în termen de maxim 15 de zile de la data înregistrării contractului. Transmiterea/recepționarea bunurilor către beneficiar se va face pe adresa mun. Cahul, str. Garoafelor, 40. Transportarea bunurilor se va asigura de către furnizor. Toate bunurile livrate urmează să fie noi, de calitate potrivită și să corespundă necesităților autorității contractante. Dacă se constată că bunurile sunt necorespunzătoare calitativ, sunt defecte, prezintă vicii de fabricație sau nu corespund cu cerințele din specificația tehnică solicitată, vor fi înlocuite în termen de 48 ore de la data reclamării, pe cheltuiala furnizorului, cu bunuri noi.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3900, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str. Garoafelor, 40
Web site
---
The contact person
Full name
Marina Pascal
Contact phone
0-299-3-12-55
Purchase data
Date created
20 Mar 2023, 14:01
Date modified
20 Mar 2023, 14:01
Achizitii.md ID
21076262
CPV
39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
formulare anexa 7, 8, 22, 23.docx
Bidding Documents
-
20.03.23 14:01
anunt uz gospodaresc.pdf anunt uz gospodaresc.pdf
Bidding Documents
-
20.03.23 14:01
declaratie.doc
Bidding Documents
-
20.03.23 14:01
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.