Public procurement
21075310
Lot 1 Servicii de deservire tehnică și reparație a mijloacelor de transport, cu piese de schimb
1
Enquiry period
with 07.03.2023 14:19
to 13.03.2023 10:00
to 13.03.2023 10:00
2
Bidding period
with 13.03.2023 10:00
to 20.03.2023 10:30
to 20.03.2023 10:30
3
Auction
with 21.03.2023 14:00
to 21.03.2023 14:09
to 21.03.2023 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
527 500 MDL
Period of clarifications:
7 Mar 2023, 14:19 - 13 Mar 2023, 10:00
Submission of proposals:
13 Mar 2023, 10:00 - 20 Mar 2023, 10:30
Auction start date:
21 Mar 2023, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Cerințe generale obligatorii:
1. Agentul economic participant la concurs va înainta oferta comercială ce va presupune prestarea serviciilor de reparație a mijloacelor de transport la solicitarea autorității contractante pe parcursul anului 2023.
2. Obligatoriu agentul economic trebuie să dispună de centre de reparație a mijloacelor de transport în centrul țării mun.Chișinău, sudul țării or.Comrat și nordul țării mun.Bălți.
3. Se interzice categoric subcontractarea altor agenți economici.
4. Agentul economic va întocmi actul de defectare și actul de primire-predare a mijlocului de transport în prezența reprezentantului ANSP.
5. Înlocuirea pieselor defectate se va efectua numai cu acordul ANSP și în termenii stabiliți de către ambele părți cu restituirea pieselor defectate. Este categoric interzis instalarea pieselor foste în folosință.
6. Prezentarea obligatoriu a certificatelor de calitate / conformitate pentru piesele și lubrifianții folosiți.
7. Defectele apărute după întocmirea actului de primire-predare, în timpul aflării mijlocului de transport la centrul de reparație, vor fi înlăturate gratis de către agentul economic.
8. După finisarea lucrărilor efectuate mijlocul de transport se va preda ANSP în stare curată și funcțională.
9. Prestarea serviciilor de deservire și reparație a mijloacelor de transport 6 zile pe săptămînă.
1. Agentul economic participant la concurs va înainta oferta comercială ce va presupune prestarea serviciilor de reparație a mijloacelor de transport la solicitarea autorității contractante pe parcursul anului 2023.
2. Obligatoriu agentul economic trebuie să dispună de centre de reparație a mijloacelor de transport în centrul țării mun.Chișinău, sudul țării or.Comrat și nordul țării mun.Bălți.
3. Se interzice categoric subcontractarea altor agenți economici.
4. Agentul economic va întocmi actul de defectare și actul de primire-predare a mijlocului de transport în prezența reprezentantului ANSP.
5. Înlocuirea pieselor defectate se va efectua numai cu acordul ANSP și în termenii stabiliți de către ambele părți cu restituirea pieselor defectate. Este categoric interzis instalarea pieselor foste în folosință.
6. Prezentarea obligatoriu a certificatelor de calitate / conformitate pentru piesele și lubrifianții folosiți.
7. Defectele apărute după întocmirea actului de primire-predare, în timpul aflării mijlocului de transport la centrul de reparație, vor fi înlăturate gratis de către agentul economic.
8. După finisarea lucrărilor efectuate mijlocul de transport se va preda ANSP în stare curată și funcțională.
9. Prestarea serviciilor de deservire și reparație a mijloacelor de transport 6 zile pe săptămînă.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Mar 2023, 14:10
Date modified
7 Mar 2023, 14:19
Estimated value (without VAT)
527 500 MDL
The minimum downward of the price
5 275 MDL
Achizitii.md ID
21075310
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Contract period
22 Mar 2023 14:19 - 31 Dec 2023 14:19
List of positions
1)
Title
Lot 1 Servicii de deservire tehnică și reparație a mijloacelor de transport, cu piese de schimb
CPV: 50100000-6 - Repair, maintenance and associated services of vehicles and related equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunt participare servicii reparatie auto.pdf
anunt participare servicii reparatie auto.pdf
Bidding Documents
-
7.03.23 14:19
caiet sarcini serv reparat auto.pdf
caiet sarcini serv reparat auto.pdf
Bidding Documents
-
7.03.23 14:19
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Quality Standard
Normalized price:
527 400 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
21.03.23 15:20
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 14:21
Opening date:
21.03.23 14:09
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 14:21
Opening date:
21.03.23 14:09
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 14:21
Opening date:
21.03.23 14:09
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 14:21
Opening date:
21.03.23 14:09
perioada de garantie.semnat.pdf
perioada de garantie.semnat.pdf
ID: 7670c78e-c416-4c39-8180-99ffe6603aa3
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 14:21
Opening date:
21.03.23 14:09
specificația de preț.semnat.pdf
specificația de preț.semnat.pdf
ID: 7f9fb869-4f75-402b-a255-20e34e5e8a20
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 14:21
Opening date:
21.03.23 14:09
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 14:21
Opening date:
21.03.23 14:09
autorizația de funcționare.semnat.pdf
autorizația de funcționare.semnat.pdf
ID: c4d15fcd-7570-4f37-87ef-77f95cfd3659
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 14:21
Opening date:
21.03.23 14:09
specificația tehnică.semnat.pdf
specificația tehnică.semnat.pdf
ID: dd27c1d6-d294-48ed-9a8c-b999d5b4bd64
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 14:21
Opening date:
21.03.23 14:09
atribuirea contului bancar.semnat.pdf
atribuirea contului bancar.semnat.pdf
ID: e307a830-c633-422d-a8db-b99bd79dea2f
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 14:21
Opening date:
21.03.23 14:09
2
Participant(s) name(s):
DEPASAROS SRL
Normalized price:
527 500 MDL
Status:
Cancelled
The bidder falls under the exclusion grounds
22.03.23 09:59
Reason: The bidder falls under the exclusion grounds
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 15:20
Opening date:
21.03.23 14:09
16790591775407606178677370743590.jpg
ID: 665aec04-ad74-457e-9e3a-91b3f8579d9c
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 15:19
Opening date:
21.03.23 14:09
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 15:20
Opening date:
21.03.23 14:09
tender 21075310 2023 pret.semnat.pdf
tender 21075310 2023 pret.semnat.pdf
ID: 32c26c0a-5905-4802-b7b7-b2b7c188a724
Financial proposal
Date of download:
20.03.23 09:35
Opening date:
21.03.23 15:20
сакс сертификат.jpg
ID: 5a21d387-5561-458b-b8dc-f6da1737c3f9
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 15:22
Opening date:
21.03.23 15:20
pipe10.21 89.jpg
ID: 6bddc146-b3f1-4c54-9f8f-80c8cb09e8a0
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 15:22
Opening date:
21.03.23 15:20
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK