1
Enquiry period
with 02.03.2023 13:50
to 07.03.2023 15:00
2
Bidding period
with 07.03.2023 15:00
to 12.03.2023 15:00
3
Auction
13.03.2023 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 283 350 MDL
Period of clarifications: 2 Mar 2023, 13:50 - 7 Mar 2023, 15:00
Submission of proposals: 7 Mar 2023, 15:00 - 12 Mar 2023, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:
Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
2 Mar 2023, 13:50
Date modified
2 Mar 2023, 13:50
Achizitii.md ID
21074983
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt.pdf anunt.pdf
Bidding Documents
-
2.03.23 13:50
declaratie operator economic hg 351.docx
Bidding Documents
-
2.03.23 13:50
anexa.docx
Bidding Documents
-
2.03.23 13:50
37. anunt mcc.docx
Bidding Documents
-
2.03.23 13:50
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.