Status Cancelled
Estimated value without VAT 6 269 295 MDL
Period of clarifications: 28 Feb 2023, 9:08 - 13 Mar 2023, 10:00
Submission of proposals: 13 Mar 2023, 10:00 - 25 Apr 2023, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Vaccinarea antirabică la vulpi prin distribuție aeriană a momelilor vaccinale și activitățile conexe acesteia
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Oferta depusă depășește cu 30% valoarea estimată a achiziției conform prevederilor art. 71 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice ” Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în cazul în care au fost depuse oferte care depăşesc cu 30% valoarea estimată a achiziţiei”.
Date of cancellation
2 May 2023, 9:28
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
The contact person
Full name
Iuliana Prisacari
Contact phone
022-26-46-48
Purchase data
Date created
28 Feb 2023, 9:08
Date modified
2 May 2023, 9:29
Achizitii.md ID
21074749
CPV
60400000-2 - Servicii de transport aerian
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Date:
10 Mar 2023, 15:53
Question's name:
bugetul estimat
Question:
Buna ziua, va rugam sa ne explicati din care considerente a fost micsorat bugetul in comparatie cu licitatia de anul trecut, si anume la licitatia curenta este estimat un pret de 13,84 lei per doza, pe cind la licitatia de anul trecut a fost un pret de 15,24 lei per doza de vaccin. Luind in consideratie criza energetica mondiala, sinecostul vaccinului a crescut cu mult in prezent, respectiv si combustibilul pentru aeronave a crescut semnificativ. Solicitam sa mariti bugetul licitatiei, pentru a putea participa la aceasta licitatie cu o oferta competitiva si sa ne incadram in bugetul estimat.
Answer (10 Mar 2023, 16:11):
Bună ziua, grupul de lucru pentru achiziții din cadrul autorității contractante a analizat întrebarea D-voastră și vă comunică următoatele: Conform Caietului de sarcini care stabilește condițiile pentru desfășurarea serviciilor de vaccinare, sunt stabilite suprafețe eligiile mai mici comparativ cu caietul de sarcini pentru aceleași servicii desfășurate în anul 2022. Deasemenea, atragem atenția că, serviciile nominalizate pentru anul 2023, includ atât distribuirea pe cale aeriană cât și a unui număr de momeli vaccinale care urmează a fi puse la dispoziția autorității contractante pentru a fi distribuite ulterior manual cu propriile resurse. Ținem să menționăm că, resursele financiare sunt în concordanță cu resursele financiare alocate în acest sens din Bugetul de Stat, aferent anului 2023.
Date:
10 Mar 2023, 16:29
Question's name:
bugetul estimat
Question:
este clar ca anul acesta s-a micsorat suprafata pentru distributia momelilor, respectiv si cantitatea de momeli, dar ce legatura are aceasta cu pretul unei momeli, daca cum am mentionat anterior, a crescut cu mult sinecostul de producere a unei momeli, respectiv nici de cum nu ne incadram in bugetul estimat la aceasta licitatie. Solicitam sa fie modificat bugetul in corespundere cu cel putin pretul unei momeli de la licitatia de anul trecut, deoarece la planificarea bugetului se ia in consideratie pretul de la licitatia anterioara. Va rugam sa precautati posibilitatea maririi bugetului, altfel nici un agent economic nu se va incadra in acest buget.
Answer (10 Mar 2023, 16:55):
Grupul de lucru pentru achiziții vă informează că, la cuantificarea prețului estimativ pentru serviciile respective, a luat în calcul costul serviciilor atât în anul 2021 cât și în anul 2022, pe care l-a corelat cu resursele financiare disponibile conform Planului de achiziții aprobat pentru anul 2023.
Date:
13 Mar 2023, 09:25
Question's name:
Cerințe elaborate pentru un singur operator economic
Question:
Constatăm cu regret, că cerințele au fost elaborate în favoarea unui singur operator economic și anume GGA International, fapt ce se va demonstra după desemnarea acestui cîștigător.
Answer (13 Mar 2023, 09:58):
Bună ziua, Grupul de lucru pentru achiziții din cadrul autorității contractante că comunică faptul că, a stabilit cerințelor Caietului de sarcini prin prisma prevederilor H.G. Nr. 185/2019 privind aprobarea Planului măsurilor de supraveghere,control şi eradicare a rabiei la vulpi în Republica Moldova pentru anii 2019–2023 și Ordinul ANSA Nr. 182/2019 cu privire la implementarea Planului măsurilor de supraveghere, control şi eradicare a rabiei la vulpi în Republica Moldova pentru anii 2019–2023, precum și a Programului aprobat de către Comisia europeană nr. 101101894 - Rabies and ASF pentru Republica Moldova aplicabilă în anul 2023. Menționăm că obiectivul acestui caiet de sarcini este implementarea Planului măsurilor de supraveghere, control şi eradicare a rabiei la vulpi în Republica Moldova pentru anii 2019–2023 și a Acordului între Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor a Republicii Moldova și Autoritatea Naționala Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor a României, privind acordarea de asistență financiară nerambursabilă pentru realizarea supravegherii, controlului și eradicării rabiei la vulpe în zona stabilită pe teritoriul Republicii Moldova (RO nr.25464 din 15.04.2019). Menționăm că autoritatea contractantă pentru a asigura o participare mai largă a operatorilor economici respectând pricipiile de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice a publicat procedura de achiziții respectivă și în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene în conformitate cu art. 28 și 29 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Link JOUE: https://enotices.ted.europa.eu/noticeInformation?noticeId=6847055
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.