1
Enquiry period
with 23.02.2023 14:52
to 05.03.2023 15:00
2
Bidding period
with 05.03.2023 15:00
to 12.03.2023 15:00
3
Auction
13.03.2023 13:28
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 13 750 MDL
Period of clarifications: 23 Feb 2023, 14:52 - 5 Mar 2023, 15:00
Submission of proposals: 5 Mar 2023, 15:00 - 12 Mar 2023, 15:00
Auction start date: 13 Mar 2023, 13:28

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018 și HG nr.775/2007.
Produsele de panificaţie, după obţinerea indicilor de calitate şi de inofensivitate vor fi feliate, ambalate și etichetate individual.
Livrarea se va efectua cu transportul vînzătorului (Legea 296/2017) la comanda cumpărătorului la depozitul alimentar a unităţii militare r-n Ungheni, str. Națională 4.
Termen de livrare: în perioada aprilie - octombrie, anul 2023.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Conovalova Olga
Contact phone
022-25-21-49
Purchase data
Date created
23 Feb 2023, 14:28
Date modified
23 Feb 2023, 14:52
Estimated value (without VAT)
13 750 MDL
The minimum downward of the price
55 MDL
Achizitii.md ID
21074466
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, r-n Ungheni, str. Națională 4
Contract period
24 Mar 2023 14:36 - 30 Dec 2023 14:50
List of positions
1)
Title
Pîine din făină de grîu de cal.I (pentru U.M. din r-n Ungheni) CPV: 15811100-7 - Bread
Quantity: 1000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
23.02.23 14:52
DUAE.doc
Eligibility Criteria
Documentul Unic de Achiziții European
23.02.23 14:52
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
23.02.23 14:52
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
23.02.23 14:52

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Franzeluţa

Normalized price: 12 087,60 MDL
Status: Winner
Reason: La lotul „Pîine din făină de grîu de cal.I (pentru U.M. din r-n Ungheni)”, unicul ofertant este Combinatul de panificație din Chișinău „Franzeluţa” S.A. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic Combinatul de panificație din Chișinău „Franzeluţa” S.A., s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications