Status Cancelled
Estimated value without VAT 50 000 MDL
Period of clarifications: 22 Feb 2023, 15:55 - 24 Feb 2023, 15:00
Submission of proposals: 24 Feb 2023, 15:00 - 28 Feb 2023, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.


Operatorul desemnat câștigător al licitației urmează să efectueze lucrări de deservire descrise cu periodicitatea indicată, a utilajului și echipamentului aferent sistemului de alarmă antiincendiară indicat .

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Necesitatea revizuirii documentatiei de atribuire
Date of cancellation
24 Feb 2023, 16:04
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
The contact person
Full name
Angela Raileanu
Contact phone
0-22-25-34-19
Purchase data
Date created
22 Feb 2023, 15:55
Date modified
24 Feb 2023, 16:04
Achizitii.md ID
21074376
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
24 Feb 2023, 11:07
Question's name:
Valoarea echipamentului adaugator
Question:
Este prevazut costul echipamentului care in procesul deservirii sistemului va fi necesar de inlocuit/schimbat in suma estimativa a procedurii (50 000 mdl) sau va fi achitat adaugator la necesitate?
Answer (24 Feb 2023, 13:39):
Prețul echipamentului înlocuit/schimbat în procesul deservirii sistemului va fi achitat adaugător, cu excepția defecțiunilor cauzate în urma lucrărilor de mentenanță.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.