Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 83 333 MDL
Period of clarifications: 22 Feb 2023, 14:54 - 24 Feb 2023, 12:00
Submission of proposals: 24 Feb 2023, 12:00 - 27 Feb 2023, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Agentul economic trebuie sa fie cu sediul în mun. Cahul sau prezența filialei. Ridicarea elementelor de imprimare se va efectua de la adresa benefeciarului. Reîncarcarea cartușelor se va efectua în decurs de 1 oră din momentul notificării cu livrarea la sediul beneficiarului. Regenerarea cartușilor/imprimantei se va efectua în decurs de 2 ore din momentul notificării cu livrarea la sediul beneficiarului. Tonerul folosit la încărcare va corespunde tipului cartușului și va fi de calitate înaltă. Reîncărcarea/regenerarea cartușilor, curațirea și deservirea a elementelor de imprimare se confirmă prin executarea unui act de îndeplinire a serviciilor cu aplicarea semnăturii și ștampilei prestatorului și semnaturii beneficiarului. Eliberarea actelor de constatare tehnică, în cazul depistării cartușilor și dispozitivelor de imprimere nefuncționale.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3900, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str. Garoafelor, 40
Web site
---
The contact person
Full name
Marina Pascal
Contact phone
0-299-3-12-55
Purchase data
Date created
22 Feb 2023, 14:54
Date modified
27 Feb 2023, 15:00
Achizitii.md ID
21074373
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.