Select the type of procedure
Commercial procurement
21074354
1
Enquiry period
with
22.02.2023 13:32
to 28.02.2023 12:00
to 28.02.2023 12:00
2
Bidding period
with
28.02.2023 12:00
to 03.03.2023 12:00
to 03.03.2023 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 500 000 MDL
Period of clarifications:
22 Feb 2023, 13:32 - 28 Feb 2023, 12:00
Submission of proposals:
28 Feb 2023, 12:00 - 3 Mar 2023, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparaţie a îmbrăcămintei rutiere pe strada Ștefan cel Mare din com. Sipoteni , r-nul Calarasi (sector Farmacie–spital )
L=500m B=6.1m + amenajare acces
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
4439, MOLDOVA, Călăraşi, s.Sipoteni, 31 August
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Feb 2023, 13:32
Date modified
22 Feb 2023, 13:56
Achizitii.md ID
21074354
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
Bidding Documents
anunț de participare.pdf
22.02.23 13:32
lista cu cantități.pdf
lista cu cantități.pdf
Bidding Documents
lista cu cantități.pdf
22.02.23 13:32
Date:
22 Feb 2023, 13:56
Question's name:
conditii
Question:
Care este termenul de garantie a lucrarilor, 2 ani sau 5 ani?
Caietul de sarcini trebuie incarcat de autoritatea contractanta iar dumneavoastra il solicitati de la participanti!
Answer (22 Feb 2023, 15:10):
Termenul de garantie a lucrarilor minim 2 ani din momentul semnării procesului-verbal de recepție finală a lucrărilor. Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări este necesar de completat
Date:
22 Feb 2023, 15:26
Question's name:
"Formularul de deviz nr.1
Question:
"Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări este necesar de completat"
Formularul dat reprezinta caietul de sarcini cu fiecare pozitie desfasurata(inclusiv normele utilizate la formarea valorii estimative) si fiind atasat la anexa nr.23 se prezinta de catre AC
Answer (22 Feb 2023, 16:19):
Pct.18 din anunţ de participare se exclude
Date:
23 Feb 2023, 18:20
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (24 Feb 2023, 10:04):
BENEFICIAR”: Adresa :com. Sipoteni, r-l Călărași, str. 31 August Telefon: 0244-76-331 Denumirea băncii: Ministerul Finanțelor Trezoreria de Stat Adresa poştală a băncii: or. Chișinău str. Pușkin 42 Cod bancar:TREZMD2X Cod fiscal:1007601007907 IBAN: MD03TRPDBH312120J11140AB Primar Rață Vasile
Date:
27 Feb 2023, 11:42
Question's name:
Documentația de proiect
Question:
Conform informației solicitate nr. 7 Grafic de executare a documentației de proiect urmează să fie prezentată Anexa nr. 12. Reieșind din cerințe atașați Vă rog proiectul.
Answer (27 Feb 2023, 16:02):
Lăcrările se vor executa conform listei cu cantităţi ataşate la procedura de achiziţii. Din motive tehnice proiectul de execuţie nu poate fi ataşat în format pdf, operatorii economici cointeresaţi pentru studiere se pot adresa la sediul autorităţii contractante la adresa r-nul Călăraşi , com. Sipoteni, str. 31 August et,2 bir.2 , tel.0244-76236/ 76723.
Date:
27 Feb 2023, 16:56
Question's name:
Documentația de proiect
Question:
În așa mod, cum priviți propunerea de excludere a punctului nr. 7 din anunț ?
Answer (28 Feb 2023, 09:24):
Grafic de executare a documentației de proiect,Anexa Nr.11 la Documentaţia standard,se exclude
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK