1
Enquiry period
with 01.03.2023 13:56
to 14.03.2023 12:00
2
Bidding period
with 14.03.2023 12:00
to 24.03.2023 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 330 060 MDL
Period of clarifications: 1 Mar 2023, 13:56 - 14 Mar 2023, 12:00
Submission of proposals: 14 Mar 2023, 12:00 - 24 Mar 2023, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Materiale Electrice

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
The contact person
Full name
Olga Gherman
Contact phone
(022) 23-35-03
Purchase data
Date created
1 Mar 2023, 13:56
Date modified
6 Mar 2023, 15:07
Achizitii.md ID
21074146
CPV
31600000-2 - Echipament electric
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
1.03.23 13:56
duae.doc
Bidding Documents
-
1.03.23 13:56
declarație_ro.doc
Bidding Documents
-
1.03.23 13:56
documentația standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
6.03.23 15:07
Date:
6 Mar 2023, 14:55
Question's name:
Termen achitare
Question:
Buna ziua. Care sunt termen si conditiile de achitare?
Answer (6 Mar 2023, 15:12):
Bună ziua. A fost redactată Documentația Standard, în partea ce ține de Contractul-Model la pct. 3.4.
Date:
13 Mar 2023, 12:05
Question's name:
Documente obligatorii la evaluarea ofertelor
Question:
Buna ziua. In cat timp va fi nevoie prezentate Documente obligatorii la evaluarea ofertelor?
Answer (13 Mar 2023, 12:58):
Bună ziua. Conform pct. 5A.1 din DUAE - Documentele obligatorii pentru evaluarea ofertelor vor fi prezentate în termen de 3 zile lucrătoare de la solicitare.
Date:
13 Mar 2023, 15:25
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Bună ziua. Documentele obligatorii la evaluarea ofertelor se depun doar de participantul, situat pe primul loc în concurs, sau de toți cei, care au depus oferte?
Answer (13 Mar 2023, 15:50):
Bună ziua. Conform prevederilor art. 20 alin (8) al Legii 13/2015 privind achizițiile publice: Înainte de atribuirea contractului de achiziţii publice/acordului-cadru, cu excepţia situaţiei contractelor subsecvente atribuite în executarea unui acord-cadru, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE, cu excepţia procedurilor desfăşurate în mai multe etape, cînd documentele justificative sînt solicitate înainte de transmiterea invitaţiilor pentru etapa a doua către candidaţii selectaţi. Asfel, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire (Prețul cel mai scăzut) să prezinte (în termen de 3 zile lucrătoare de la solicitare) documentele obligatorii pentru evaluarea ofertei. În cazul în care ofertantul clasat pe primul loc (după preț): nu prezintă cerințele tehnice corespunzătoare pentru careva poziții din lot sau nu prezintă documentele de calificare solicitate, sau acestea nu demonstrează îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie, atunci AC solicită documentele de la ofertantul clasat pe locul doi (oferind 3 zile lucrătoare de la solicitare). Sunt cazuri cînd operatorul clasat pe locul 5 (spre ex.) este declarat cîștigător și recomandăm să vă asigurați din start că dispuneți de toate actele necesare pentru a le prezenta la solicitare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.