1
Enquiry period
with 17.02.2023 11:56
to 24.02.2023 08:00
2
Bidding period
with 24.02.2023 08:00
to 02.03.2023 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 670 000 MDL
Period of clarifications: 17 Feb 2023, 11:56 - 24 Feb 2023, 8:00
Submission of proposals: 24 Feb 2023, 8:00 - 2 Mar 2023, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reparația capitală a învelitorii acoperișului Clubului Sportiv al Armatei Naționale, mun. Chișinău

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Mihail Turanin
Contact phone
078681682
Purchase data
Date created
17 Feb 2023, 11:56
Date modified
20 Feb 2023, 10:17
Achizitii.md ID
21073974
CPV
45260000-7 - Lucrări de acoperire şi alte lucrări speciale de construcţii
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
20 Feb 2023, 10:17
Question's name:
caiet se sarcini
Question:
Buna ziua unde este situat obiectul ?
Answer (20 Feb 2023, 12:45):
Bună ziua! Obiectul este situat pe adresa: mun. Chișinău, str. Ion Nistor nr.16.
Date:
20 Feb 2023, 15:57
Question's name:
Anexa nr.2
Question:
Conform Anexei nr.2- Anunț de participare, pct.24, subpct.5 și 14, entitatea contractatntă solicită Copiile contractelor individuale de muncă. În context, Vă înștiințăm că contractele individuale de muncă conțin date cu caracter personal și nu pot fi prezentate de către operatorii economici participanți la procedura de achiziție publică fără consimțămîntul subiecților de date cu caracter personal. Totodată, Art.5, alin(5), lit.a), LP133 din 08.07.2011 prevede că- Consimţămîntul subiectului datelor cu caracter personal nu este cerut în cazurile în care prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care subiectul datelor cu caracter personal este parte sau pentru luarea unor măsuri înaintea încheierii contractului, la cererea acestuia. Astfel, întru respectarea Legii privind protecția datelor cu caracter personal, solicităm modificarea subpunctelor invocate cu -prezentarea la solicitare timp de X zile- a contractelor sus-numite la etapa de examinare și evaluare a ofertelor doar pentru operatorii economici calificați și nu la etapa de propunere a ofertelor. În această ordine de idei, entitatea contractantă poate solicita date cu caracter personal înaintea încheierii contractului la care subiecții datelor cu caracter personal sînt parte or, oferta de preț nu prezumă implicit și executarea contractului.
Answer (21 Feb 2023, 08:55):
Autoritatea contractantă nu are nevoie de informație care să conțină date cu caracter personal (nume prenume, cod fiscal, valoarea salariului, etc.). Este necesară să fie dovedită disponibilitatea de cadre specializate în domeniu.
Date:
21 Feb 2023, 15:47
Question's name:
Anexa nr.2
Question:
Care dovada Va satisface?
Answer (21 Feb 2023, 17:55):
Copii ale contractelor individuale de muncă (cu astuparea a oricare date cucaracter personal).
Date:
22 Feb 2023, 09:46
Question's name:
Anexa nr.2
Question:
Ordinul cu privire la angajare ar fi suficient?
Answer (22 Feb 2023, 14:44):
Odată ce Ordinul cu privire la angajare, dovedește existența cadrelor specializate în cadrul companiei, poate fi prezentat acest document.
Date:
22 Feb 2023, 15:45
Question's name:
Caiet de Sarcini
Question:
Care este diametrul turbodeflectoarelor?
Answer (22 Feb 2023, 16:09):
Turbo deflector din inox D200mm.
Date:
23 Feb 2023, 10:22
Question's name:
Anexa nr. 2
Question:
Bună ziua. Noi avem angajați în jur de 60 persoane. Trebuie scanate ordinele de angajare la toți angajații?
Answer (23 Feb 2023, 13:21):
Prezentarea documentelor vizate, este necesară doar pentru personalul antrenat nemijlocit în executarea lucrărilor la obiectul respectiv.
Date:
23 Feb 2023, 14:23
Question's name:
lista cantitati lucrări
Question:
buna ziua, spune-ți vă rog in lista de lucrări 1B publicata este indicată cantitatea sau norma resurselor?
Answer (23 Feb 2023, 14:28):
Formularul nr.1B, reflectă cantitatea totală de resurse utilizată.
Date:
23 Feb 2023, 16:16
Question's name:
Deviz de cheltuieli
Question:
In formularul descifrat, publicat ca caiet de sarcini, constatam lipsa unor resurse care au fost intentionat sterse. Devizul de cheltuieli inaintat de operatorii economici in cadrul procedurii trebuie sa fie elaborat conform formularului descifrat din documentatie sau conform NCM L.01.01.2012- Reguli de determinare a valorii obiectivelor de constructie, solicitat la pct16, subpct4 din Anexa nr.2?
Answer (24 Feb 2023, 07:58):
Valoarea totală a resurselor care lipsesc, constituie un preț nesemnificativ și în nici un fel nu afectează valoarea totală a devizului, precum și/sau unele eventuale cheltuieli neprevăzute ale ofertanților. Resursa ,,Macara de fereastră” a fost exclusă din unele poziții deoarece clădirea respectivă este cu un nivel. Resursa ,,Apa” a fost exclusă din unele poziții, deoarece în procesul de lucru aceasta în nici un fel nu se utilizează. Chiar dacă și apare o eventuală necesitate în utilizare apei, datorită unui proces tehnologic, aceasta se pune la dispoziție din contul gestionarului obiectului supus lucrărilor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.