1
Enquiry period
with 14.02.2023 10:16
to 28.02.2023 10:00
2
Bidding period
with 28.02.2023 10:00
to 16.03.2023 10:00
3
Auction
with 17.03.2023 14:00
to 17.03.2023 14:27
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 600 000 MDL
Period of clarifications: 14 Feb 2023, 10:16 - 28 Feb 2023, 10:00
Submission of proposals: 28 Feb 2023, 10:00 - 16 Mar 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrările de restabilire a pavajului (la solicitare)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
The contact person
Full name
Stela Savca
Contact phone
022-436-391
Purchase data
Date created
14 Feb 2023, 10:16
Date modified
22 Feb 2023, 10:49
Achizitii.md ID
21073574
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anunț de participare.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 18 angajament tert sustinator.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
oferta f3.1.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 19 angajament privind sust. tehnica.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 16 lista subcontractantilor.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 17 inform. privind asocierea.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 13 decl. lucrari similare 5 ani.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 22 aviz de particip. la licit. de lucrari.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 12 decl. privind experienta.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
declaratie confirmarea identitatii.doc
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
caiet de sarcini pavaj.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
Date:
22 Feb 2023, 10:49
Question's name:
Formularul Nr 5
Question:
Buna ziua va rugam sa publicati formularul nr 5
Answer (22 Feb 2023, 11:00):
Buna ziua. Toată informația solicitată o regăsiți în Anunțul de participare și Documentația de atribuire. Rog să vă conformați cerințelor solicitate de către entitatea contractantă.
Date:
22 Feb 2023, 12:19
Question's name:
Borduri
Question:
Bine atunci confirmati va rog dimensiunile bordurilor deoarece asa dimensiuni la bordura beton 1000 x 250 x 200 si 750 x 150 x 100 nu mai sunt in vanzare ,
Answer (22 Feb 2023, 13:37):
Buna ziua, entitatea contractantă solicită să Vă conformați cerințelor din Caietul de sarcini și Documentației de atribuire.
Date:
22 Feb 2023, 13:56
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Pozitia 30 si 35 este indicat textul (Fara pavaj) aceasta reprezinta ca aceste 2 pozitii trebuie de sters resursa (Placi din beton, pentru trotuare ) ?
Answer (22 Feb 2023, 16:24):
Buna ziua. Da, pentru poziția 30 și 35 trebuie de șters resursa (Plăci din beton pentru trotuare).
Date:
23 Feb 2023, 15:01
Question's name:
Valoarea estimativa
Question:
In ce an a fost intocmit devizul? Pentru ca suma reala a devizului este cu muuuult mai mare decit valoarea estimativa publicata de d-stra. Este posibil de publicat ,,Avizul de verificare? pentru concretizare?
Answer (24 Feb 2023, 09:20):
Buna ziua. Rog să vă conformați cerințelor solicitate de către entitatea contractantă.
Date:
24 Feb 2023, 09:38
Question's name:
Răspuns (24 febr 2023, 09:20):
Question:
Solicitarea a fost sa prezentati Avizul de verificare!
Answer (27 Feb 2023, 08:32):
Bun ziua, La procedura dată nu este necesar avizul de verificare la deviz.
Date:
27 Feb 2023, 12:44
Question's name:
Garantie
Question:
Buna ziua nu ati indicat in anuntul de participare perioada de garantie
Answer (27 Feb 2023, 13:33):
Buna ziua. Rog să vă conformați cerințelor solicitate de către entitatea contractantă din caietul de sarcini anexat și anume: "Garanții: perioada de garanție, începând de la data recepției calitative, va fi de minimum 5 ani."
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.