1
Enquiry period
with 13.02.2023 16:14
to 20.02.2023 12:00
2
Bidding period
with 20.02.2023 12:00
to 27.02.2023 10:00
3
Auction
with 28.02.2023 14:00
to 28.02.2023 14:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 351 156 MDL
Period of clarifications: 13 Feb 2023, 16:14 - 20 Feb 2023, 12:00
Submission of proposals: 20 Feb 2023, 12:00 - 27 Feb 2023, 10:00
Auction start date: 28 Feb 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Efectuarea traducerilor textelor juridice, economice şi tehnice, după cum urmează:
• Documentaţia comercială (contracte, acorduri, propuneri, reclamaţii, corespondenţa de afaceri);
• Documente constitutive şi alte documente ale Instituţiei (statut, acte legislative, licenţe, extrase din legi şi decizii judecătoreşti, procuri, certificat de înregistrare);
• Documentaţia ştiinţifică şi tehnică (articole, rapoarte, cărţi, instrucţiuni de utilizare a echipamentului, directoare, manual, ghidul utilizatorului, ghidul administratorului, cerinţe tehnice, descrieri tehnice);
Asigurarea serviciilor de însoțire, şi anume: asigurarea managerului individual; locul predării-primirii traducerilor la adresa autorităţii contractante: MD-2012, municipiul Chişinău, str. A.Puşkin, nr.42.
Managerul individual acordă consultaţii, estimează comanda şi precizează termenul şi preţul acesteia, monitorizează mersul executării comenzii la fiecare etapă, organizează predarea-primirea (după caz).
O pagină standard conţine 1 800 caractere cu spații.
Asigurarea traducerii uniforme şi utilizarea terminologiei unice pe tot textul unui document.
Conform cerinţelor din Anexa la anunţul de participare.
Operatorul economic asigură prezenţa interpretului la faţa locului şi acordarea serviciilor de interpretariat respectând data şi ora evenimentului, fiind înştiinţat în termen de pînă la 3 zile.
Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a modifica data şi ora evinimentului cu inştiinţarea operativă a operatorului economic.
Conform cerinţelor din Anexa la anunţul de participare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Covalciuc
Contact phone
022 504881
Purchase data
Date created
13 Feb 2023, 16:05
Date modified
13 Feb 2023, 16:14
Estimated value (without VAT)
351 156 MDL
The minimum downward of the price
3 511,56 MDL
Achizitii.md ID
21073551
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
1 Mar 2023 16:12 - 31 Dec 2023 16:12
List of positions
1)
Title
Servicii de traducere CPV: 79530000-8 - Translation services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
anunt de participare.signed.pdf
13.02.23 16:14
declaratie.doc
Bidding Documents
declaratie.doc
13.02.23 16:14
anexa nr. 24 - servicii de traducere.signed.pdf anexa nr. 24 - servicii de traducere.signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr. 24 - servicii de traducere.signed.pdf
13.02.23 16:14
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
duae.signed.pdf
13.02.23 16:14
duae.docx
Bidding Documents
duae.docx
13.02.23 16:14
anexă la anunţul de participare.signed.pdf anexă la anunţul de participare.signed.pdf
Technical Specifications
anexă la anunţul de participare.signed.pdf
13.02.23 16:14
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.signed.pdf
13.02.23 16:14
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
declaratie.signed.pdf
13.02.23 16:14
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.docx
13.02.23 16:14

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Lingvistica

Normalized price: 249 990 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL Intralex C&C

Normalized price: 250 000 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

SC „PROIRVAS”

Normalized price: 279 999,99 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications