1
Enquiry period
with 10.02.2023 16:58
to 21.02.2023 10:00
2
Bidding period
with 21.02.2023 10:00
to 27.02.2023 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 666 666,66 MDL
Period of clarifications: 10 Feb 2023, 16:58 - 21 Feb 2023, 10:00
Submission of proposals: 21 Feb 2023, 10:00 - 27 Feb 2023, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Mașină de anestezie pentru Spitalul Clinic Militar Central
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Croitoru Natalia
Contact phone
022 252357
Purchase data
Date created
10 Feb 2023, 16:46
Date modified
17 Feb 2023, 11:31
Estimated value (without VAT)
1 666 666,66 MDL
Achizitii.md ID
21073454
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Contract period
1 Mar 2023 16:47 - 31 Dec 2023 16:47
List of positions
1)
Title
Mașina de anestezie trebuie să livreze, să monitorizeze gazele anestezice și să asigure respirația artificială a pacientului în timpul actului chirurgical. Anul producerii 2022-2023; Display mașina de anestezie ≥15", color; ecran tactil LED, complet cu 11 comutatoare cu membrană și un buton rotativ. Debitmetre (tip) Electronice; Gaz: O2, aer; Gama: ≥0–20 L/min; Vaporizator (tip) Injector electronic – Sevofluran, controlat electronic (dozare electronică); Număr de vaporizatoare instalate la dispozitiv ≥ 1 unități; Interlock; Mecanism de siguranță O2: Acustică, vizuală; Siguranță amestec hipoxic: Controler electronic al raportului de O2; funcționalitate de siguranță O2 – Guard, cu creștere automată a nivelului de oxigen dacă oxigenul inspirat scade sub 21%; Ventilator automat (tip) Reflector de volum; Pacient: Adult, pediatric, neonatal; Moduri de ventilație: Manual/spontan, VC, P; Mecanism electronic de amestec al gazelor (mixer); Volumul Tidal (ml): 20–2,000 (5 ml in PC); Frecvența respirației/minut: 4 – 100; Fluxul inspirator (L/min): 0 – 200; Raportul I:E: 1:8.3 la 4:1; Pauză de inspirație; Limita de presiune (cmH2O): Ajustabilă, ≥ 0-80; PEEP (cmH2O): ≥ 0-50; Sistem de autodiagnostic: - testare la scurgeri; - testarea circuitelor respiratorii; - complianța; - alimentarea cu gaz; - verificarea tuturor sistemelor. AGSS (sistem de evacuarea gazelor anestezice); Sistem de management al consumului de agent anestezic; Posibilitate de a schimba tipul gazului principal din meniu; Parametri monitorizați și afișați pe display: Presiunea de aer; alarmă de înaltă presiune; Alarmă presiune subatmosferică; Continuarea alarmă presiune; Presiune scăzută/apnee; Alte alarme de presiune; Volumul expirator/flux; Volumul minut, l/min; Concentrație de O2 (alarmă apnee); Concentrație de CO2 (alarmă apnee); Monitorizare agent (tipuri de agenți): Isofluran, sevofluran, desfluran; Autoidentificarea gazelor anestezice; Alarmă concentrare agent; Determinarea și afișarea valorii MAC după vârstă; Determinarea și afișarea valorii MAC brain (creier); Modulul de gaze încorporat în mașina de anestezie; Determină concentrațiile de gaze: O2,CO2, agenți anestetici; Celulă determinare O2 tip paramagnetic; Senzor de flux de tip ultrasonic încorporat în caseta pacientului; Braț de fixare a monitorului pacientului din partea laterală a mașinii de anestezie; Tensiune de alimentare: 220 V, 50 Hz; Baterie internă reîncărcabilă; Autonomie de lucru: ≥ 90 min; Sertar pentru depozitare (≥ 1 buc); Sistem de aspirare (aspirator) încadrat în mașina de anestezie; Ieșire auxiliară de O2 cu fluxul 0 – 15 l/min; Frână centralizată pentru fixarea aparatului; Presiune de alimentare cu gaze: 2.5 – 6 bar. Monitorul pacientului include parametrii: Ps, NIBP neinvaziv, ECG, respirația, temperatura, CO2; Mașina de anestezie cu monitor trebuie să fie produsă și asamblată de același producător. CONDIȚII OBLIGATORII PENTRU VÂNZĂTOR La transmiterea/recepţionarea echipamentului: a) Vânzătorul va dezambala complet şi va examina Mașina de anestezie. Orice echipament care nu va corespunde cerinţelor va fi înlocuit înainte de a continua instalarea. Pe durata inspecţiei de livrare, Cumpărătorul sau reprezentantul acestuia are dreptul de a inspecta el însuşi echipamentul. b) După încheierea inspecţiei de livrare, Vânzătorul va instala Mașina de anestezie. Până la finalizarea instalării, asamblării, interconectării, calibrării şi punerii în funcţiune a echipamentului, activarea programelor, softurilor care susţin funcţiile aparatajului, Vânzătorul va testa echipamentul pentru funcţionare adecvată cu înregistrarea în scris a tuturor rezultatelor. Această procedură va constitui testul de aprobare a Cumpărătorului. b') Programele de lucru a utilajului (software şi driver), nu vor fi demonstrative (DEMO), dar cu o valabilitate de minim 5 ani. Vânzătorul se obligă: - Vânzătorul va garanta că software-ul va fi licenţiat şi compatibil cu sistemul şi echipamentul livrat. - Vânzătorul permite folosirea metodelor de dezinfectare a aparatajului cu dezinfectanţii aprobaţi de către Ministerul Sănătăţii al RM. - Vânzătorul va garanta disponibilitatea pieselor de schimb şi a serviciului de reparaţie, schemelor, listelor de elemente, instrucţiuni de exploatare şi a altor date tehnice pe o perioadă de minim 5 ani de la data aprobării finale a echipamentului. - Vânzătorul în perioada de garanţie va asigura din contul său: - Trainingul utilizatorilor până la o lună. - Va organiza şedinţe de trening de utilizare pentru personalul destinat în acest scop. - Înlocuirea echipamentului defect. - După finalizarea trainingului, Vânzătorul va certifica că personalul antrenat a absolvit programul de trening cu semnarea de către ambele părţi. CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Complet
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

AELO GRUP

Normalized price: 427 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

DataControl SRL

Normalized price: 500 175 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

ECHIPAMED-PLUS

Normalized price: 992 500 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

SRL Endo-Chirurgie

Normalized price: 998 900 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta conformă
Qualification documents
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

ICS Eyecon Medical SRL

Normalized price: 1 099 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

ÎM „Dutchmed-M” SRL

Normalized price: 1 114 175 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications