Public procurement
21073424
Lot 1. Servicii de telefonie mobilă și internet mobil
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
40 000 MDL
Period of clarifications:
10 Feb 2023, 13:00 - 13 Feb 2023, 9:00
Submission of proposals:
13 Feb 2023, 9:00 - 16 Feb 2023, 9:00
Auction start date:
17 Feb 2023, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Specificații tehnice
Specificații tehnice minime obligatorii privind rețeaua și serviciile de comunicații mobile:
Rețeaua ofertantului trebuie să ofere obligatoriu:
a. servicii de 3G+: UMTS (HSDPA+, HSUPA).
b. servicii de 4G: LTE.
Posibilitatea efectuării apelurilor nelimitate și transmiterii/recepționării SMS nelimitate în cadrul
Posibilitatea controlării și/sau limitării consumului de bani/min. ale serviciilor extra abonament ale angajaților, echivalent serviciilor Cost Control sau limitei de credit.
Dezactivarea serviciilor telefonice mobile imediat după epuizarea minutelor incluse în abonamentul lunar pentru convorbiri voce sau SMS, cu înștiințarea obligatorie a utilizatorului prin SMS gratuit. Cerința dată nu se referă la convorbirile voce sau SMS asigurate în CUG.
Asigurarea pe perioada contractuală a serviciilor de telefonie mobilă și Internet mobil în Roaming la cerere.
Activarea serviciului Roaming de voce și date va fi efectuată doar la cererea MMPS. Nu se va percepe taxă de activare și nu se va solicita constituirea de depozite în lei sau valută pentru acest serviciu.
Taxarea apelurilor trebuie să fie efectuată la secundă, începând cu prima secundă.
Servicii suplimentare
Prestatorul are obligația de a asigura portarea numerelor existente (dacă este cazul) gratuit, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și continuitatea serviciilor pe perioada portabilității.
Asigurarea serviciului de apel în așteptare.
Asigurarea posibilității reținerii apelurilor pe linie.
Asigurarea posibilității redirecționării apelurilor.
Asigurarea la cererea Ministrului Muncii și Protecției Sociale a activării/dezactivării gratuite a mesageriei vocale, cu posibilitatea consultării mesageriei vocale, precum și notificării, atunci cînd utilizatorul are telefonul închis, se află într-o zonă fără acoperire, sau este angajat într-o altă convorbire.
Asigurarea la cerere a suspendării pe o anumită durată sau deconectării complete a unor servicii oferite fără taxări suplimentare.
Servicii de suport
Prestatorul va asigura consultarea gratuită de către abonat a numărului de minute de convorbiri utilizate/consumate, precum și balanța curentă a contului.
Prestarea gratuită, fără restricții și procură, la solicitarea persoanei de contact a următoarelor servicii: schimb de SIM, schimb de abonament, schimb de număr, suspendarea temporară și păstrarea numărului pe toată valabilitatea contractului.
Asigurarea la solicitare a activării/înlocuirii gratuite a cartelelor SIM în caz de furt, pierdere sau deteriorare, cu posibilitatea păstrării numărului de telefon.
Actualizarea stării lunare a abonamentelor până la emiterea facturii (de exemplu: activări de SIM-uri, suspendări temporare, etc.), în conformitate cu modificările transmise de către Ministerul Muncii și Protecției Sociale.
Prestatorul are obligația de a asigura un program de asistență tehnică 24 ore/zi, 7 zile/săptămână, la care se va apela prin intermediul a cel puțin un număr de telefon (apel gratuit) și a unei adrese de e-mail pentru a soluționa diverse probleme.
Specificații tehnice minime obligatorii privind rețeaua și serviciile de comunicații mobile:
Rețeaua ofertantului trebuie să ofere obligatoriu:
a. servicii de 3G+: UMTS (HSDPA+, HSUPA).
b. servicii de 4G: LTE.
Posibilitatea efectuării apelurilor nelimitate și transmiterii/recepționării SMS nelimitate în cadrul
Posibilitatea controlării și/sau limitării consumului de bani/min. ale serviciilor extra abonament ale angajaților, echivalent serviciilor Cost Control sau limitei de credit.
Dezactivarea serviciilor telefonice mobile imediat după epuizarea minutelor incluse în abonamentul lunar pentru convorbiri voce sau SMS, cu înștiințarea obligatorie a utilizatorului prin SMS gratuit. Cerința dată nu se referă la convorbirile voce sau SMS asigurate în CUG.
Asigurarea pe perioada contractuală a serviciilor de telefonie mobilă și Internet mobil în Roaming la cerere.
Activarea serviciului Roaming de voce și date va fi efectuată doar la cererea MMPS. Nu se va percepe taxă de activare și nu se va solicita constituirea de depozite în lei sau valută pentru acest serviciu.
Taxarea apelurilor trebuie să fie efectuată la secundă, începând cu prima secundă.
Servicii suplimentare
Prestatorul are obligația de a asigura portarea numerelor existente (dacă este cazul) gratuit, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și continuitatea serviciilor pe perioada portabilității.
Asigurarea serviciului de apel în așteptare.
Asigurarea posibilității reținerii apelurilor pe linie.
Asigurarea posibilității redirecționării apelurilor.
Asigurarea la cererea Ministrului Muncii și Protecției Sociale a activării/dezactivării gratuite a mesageriei vocale, cu posibilitatea consultării mesageriei vocale, precum și notificării, atunci cînd utilizatorul are telefonul închis, se află într-o zonă fără acoperire, sau este angajat într-o altă convorbire.
Asigurarea la cerere a suspendării pe o anumită durată sau deconectării complete a unor servicii oferite fără taxări suplimentare.
Servicii de suport
Prestatorul va asigura consultarea gratuită de către abonat a numărului de minute de convorbiri utilizate/consumate, precum și balanța curentă a contului.
Prestarea gratuită, fără restricții și procură, la solicitarea persoanei de contact a următoarelor servicii: schimb de SIM, schimb de abonament, schimb de număr, suspendarea temporară și păstrarea numărului pe toată valabilitatea contractului.
Asigurarea la solicitare a activării/înlocuirii gratuite a cartelelor SIM în caz de furt, pierdere sau deteriorare, cu posibilitatea păstrării numărului de telefon.
Actualizarea stării lunare a abonamentelor până la emiterea facturii (de exemplu: activări de SIM-uri, suspendări temporare, etc.), în conformitate cu modificările transmise de către Ministerul Muncii și Protecției Sociale.
Prestatorul are obligația de a asigura un program de asistență tehnică 24 ore/zi, 7 zile/săptămână, la care se va apela prin intermediul a cel puțin un număr de telefon (apel gratuit) și a unei adrese de e-mail pentru a soluționa diverse probleme.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Feb 2023, 12:53
Date modified
13 Feb 2023, 10:06
Estimated value (without VAT)
40 000 MDL
The minimum downward of the price
400 MDL
Achizitii.md ID
21073424
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Contract period
20 Feb 2023 12:57 - 31 Dec 2023 12:57
List of positions
1)
Title
Quantity: 7.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Quantity: 83.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
3. anunt_de_participare_servicii de telefonie mobila si internet mobil.docx
tenderNotice
anunt
10.02.23 13:00
age-3011- 0048 din 28.01.2023 către mmps.semnat.pdf
age-3011- 0048 din 28.01.2023 către mmps.semnat.pdf
Bidding Documents
age
10.02.23 13:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK