Public procurement
21073408
Lot 1. Servicii de mentenanță și actualizare a sistemului de management a documentelor (E-Management, E-Petiții)
1
Enquiry period
with 10.02.2023 12:01
to 13.02.2023 10:00
to 13.02.2023 10:00
2
Bidding period
with 13.02.2023 10:00
to 16.02.2023 10:00
to 16.02.2023 10:00
3
Auction
17.02.2023 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
51 000 MDL
Period of clarifications:
10 Feb 2023, 12:01 - 13 Feb 2023, 10:00
Submission of proposals:
13 Feb 2023, 10:00 - 16 Feb 2023, 10:00
Auction start date:
17 Feb 2023, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
• Instalări și configurări ale Sistemului, la solicitare a Beneficiarului și în caz de accidente tehnice;
• Actualizări ale Sistemului, inclusiv instalarea versiunilor modernizate, în scopul ameliorării performanțelor și uzabilităţii;
• Actualizări ale componentelor de platformă (server web, server de baze de date, server de aplicaţii etc.), inclusiv în scopul augmentării securităţii;
• Activități de suport tehnic, mentenanţă preventivă și corectivă;
• Ajustarea Sistemului, inclusiv revizuirea cerinţelor tehnice, la creşterea volumului de documente și a numărului de utilizatori;
• Consultarea utilizatorilor și supervizorilor în probleme ce ţin de modul de funcţionare și de condițiile de exploatare a Sistemului (prin telefon, e-mail, mesagerie, acces distant etc.);
• Acordarea asistenței la administrarea bazei de date și a clasificatoarelor/nomenclatoarelor Sistemului;
• Adaptarea unor funcționalități existente ale Sistemului la condițiile de utilizare ale Beneficiarului.
• Actualizări ale Sistemului, inclusiv instalarea versiunilor modernizate, în scopul ameliorării performanțelor și uzabilităţii;
• Actualizări ale componentelor de platformă (server web, server de baze de date, server de aplicaţii etc.), inclusiv în scopul augmentării securităţii;
• Activități de suport tehnic, mentenanţă preventivă și corectivă;
• Ajustarea Sistemului, inclusiv revizuirea cerinţelor tehnice, la creşterea volumului de documente și a numărului de utilizatori;
• Consultarea utilizatorilor și supervizorilor în probleme ce ţin de modul de funcţionare și de condițiile de exploatare a Sistemului (prin telefon, e-mail, mesagerie, acces distant etc.);
• Acordarea asistenței la administrarea bazei de date și a clasificatoarelor/nomenclatoarelor Sistemului;
• Adaptarea unor funcționalități existente ale Sistemului la condițiile de utilizare ale Beneficiarului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Feb 2023, 11:31
Date modified
10 Feb 2023, 12:01
Estimated value (without VAT)
51 000 MDL
The minimum downward of the price
510 MDL
Achizitii.md ID
21073408
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Contract period
20 Feb 2023 11:36 - 31 Dec 2023 11:36
List of positions
1)
Title
Servicii de mentenanță și actualizare sistemului de management a documentelor (E-Management)
CPV: 72261000-2 - Software support services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: An
2)
Title
Servicii de mentenanță și actualizare a sistemului de management a documentelor (E-Petiții)
CPV: 72261000-2 - Software support services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: An
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
age-3011- 0052 din 28.01.2023 către mmps.semnat.pdf
age-3011- 0052 din 28.01.2023 către mmps.semnat.pdf
Technical Specifications
age
10.02.23 12:01
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
INFOSOFT-MAX S.R.L.
Normalized price:
50 600 MDL
Status:
Winner
Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate de autoritatea contractantă.
20.02.23 12:01
Reason: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate de autoritatea contractantă.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
1 informatii generale despre ofertant.semnat.pdf
1 informatii generale despre ofertant.semnat.pdf
ID: 62ce201f-cb18-499a-8a73-89a3e6905091
Qualification documents
Date of download:
15.02.23 16:20
Opening date:
18.02.23 08:44
Qualification documents
Date of download:
15.02.23 16:20
Opening date:
18.02.23 08:44
3 extras din registrul de stat.semnat.pdf
3 extras din registrul de stat.semnat.pdf
ID: bcf99729-46bc-4bf7-9c87-526bfd7ec892
Qualification documents
Date of download:
15.02.23 16:19
Opening date:
18.02.23 08:44
4 act drept prestare servicii.semnat.pdf
4 act drept prestare servicii.semnat.pdf
ID: cc5ce0fe-c94d-4561-8cdd-eab0d33f9d41
Qualification documents
Date of download:
15.02.23 16:20
Opening date:
18.02.23 08:44
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: e5697d00-90a9-4aa6-ac63-9aeff54a52ae
Qualification documents
Date of download:
15.02.23 16:19
Opening date:
18.02.23 08:44
5 experienta specifica in prestarea serviciilor similare.semnat.pdf
5 experienta specifica in prestarea serviciilor similare.semnat.pdf
ID: fc464120-d527-42c8-a927-73e8d1389d9c
Qualification documents
Date of download:
15.02.23 16:20
Opening date:
18.02.23 08:44
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK