1
Enquiry period
with 10.02.2023 12:01
to 13.02.2023 10:00
2
Bidding period
with 13.02.2023 10:00
to 16.02.2023 10:00
3
Auction
17.02.2023 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 51 000 MDL
Period of clarifications: 10 Feb 2023, 12:01 - 13 Feb 2023, 10:00
Submission of proposals: 13 Feb 2023, 10:00 - 16 Feb 2023, 10:00
Auction start date: 17 Feb 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

• Instalări și configurări ale Sistemului, la solicitare a Beneficiarului și în caz de accidente tehnice;
• Actualizări ale Sistemului, inclusiv instalarea versiunilor modernizate, în scopul ameliorării performanțelor și uzabilităţii;
• Actualizări ale componentelor de platformă (server web, server de baze de date, server de aplicaţii etc.), inclusiv în scopul augmentării securităţii;
• Activități de suport tehnic, mentenanţă preventivă și corectivă;
• Ajustarea Sistemului, inclusiv revizuirea cerinţelor tehnice, la creşterea volumului de documente și a numărului de utilizatori;
• Consultarea utilizatorilor și supervizorilor în probleme ce ţin de modul de funcţionare și de condițiile de exploatare a Sistemului (prin telefon, e-mail, mesagerie, acces distant etc.);
• Acordarea asistenței la administrarea bazei de date și a clasificatoarelor/nomenclatoarelor Sistemului;
• Adaptarea unor funcționalități existente ale Sistemului la condițiile de utilizare ale Beneficiarului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Cucereanu Diana
Contact phone
+373 22 268 809
Purchase data
Date created
10 Feb 2023, 11:31
Date modified
10 Feb 2023, 12:01
Estimated value (without VAT)
51 000 MDL
The minimum downward of the price
510 MDL
Achizitii.md ID
21073408
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Contract period
20 Feb 2023 11:36 - 31 Dec 2023 11:36
List of positions
1)
Title
Servicii de mentenanță și actualizare sistemului de management a documentelor (E-Management) CPV: 72261000-2 - Software support services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: An
2)
Title
Servicii de mentenanță și actualizare a sistemului de management a documentelor (E-Petiții) CPV: 72261000-2 - Software support services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: An
Documents of the procurement procedure
oferta.xlsx
Evaluation Criteria
oferta
10.02.23 12:01
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt
10.02.23 12:01
4. anunț_participare_e-management, e-petitii.docx
tenderNotice
anunt
10.02.23 12:01

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

INFOSOFT-MAX S.R.L.

Normalized price: 50 600 MDL
Status: Winner
Reason: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate de autoritatea contractantă.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications