1
Enquiry period
with 13.02.2023 14:06
to 18.02.2023 17:00
2
Bidding period
with 18.02.2023 17:00
to 28.02.2023 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 546 250 MDL
Period of clarifications: 13 Feb 2023, 14:06 - 18 Feb 2023, 17:00
Submission of proposals: 18 Feb 2023, 17:00 - 28 Feb 2023, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Menținerea temperaturii constante pe întreg an calendaristic
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Gh. Asachi nr.67,,B"
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Paladi
Contact phone
022-72-13-25
Purchase data
Date created
9 Feb 2023, 15:12
Date modified
13 Feb 2023, 14:06
Estimated value (without VAT)
1 546 250 MDL
Achizitii.md ID
21073352
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Gh. Asachi nr.67,,B"
Contract period
2 Mar 2023 13:55 - 31 Dec 2023 13:55
List of positions
1)
Title
Menținerea temperaturii constante în depozitele de arhivă pe întreg an calendaristic CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Metru cub conventional
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Autoritatea contractantă invită operatorii economici la participarea concursului pentru executarea lucrărilor indicate, prin aplicarea procedurii conform legislației în vigoare
13.02.23 14:06
modelul contractului de antrepriză pentru câștigător.semnat.pdf modelul contractului de antrepriză pentru câștigător.semnat.pdf
Draft contract - special conditions
Indicarea obiectului contractului de antrepriză, stipularea drepturilor și obligațiunilor părților contractante
13.02.23 14:06
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Contract Guarantees
Reprezintă o declarație pe propria răspundere, prin care operatorul economic declară îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție necesare în cadrul procedurilor de achiziție în Republica Moldova
13.02.23 14:06
docum standart lucrări.semnat.pdf docum standart lucrări.semnat.pdf
Clarification of Tender Documents
Reprezintă o instrucțiune pentru autoritățile publice și ofertanți, utilizată la inițierea și desfășurarea procedurii de achiziții publice de lucrări
13.02.23 14:06
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
billOfQuantity
-Enumerarea lucrărilor necesare spre executare, după volum și cantitate
13.02.23 14:06

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

G4S COMPANY

Normalized price: 1 546 200,64 MDL
Status: Winner
Reason: Sunt lucrări necesare de a fi executate, în scopul asigurării normelor necesare pentru păstrarea documentelor de arhivă pe suport de hârtie și peliculă cinematografică.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications