1
Enquiry period
with 02.02.2023 11:39
to 03.02.2023 12:00
2
Bidding period
with 03.02.2023 12:00
to 08.02.2023 11:00
3
Auction
with 09.02.2023 14:00
to 09.02.2023 14:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 44 337 MDL
Period of clarifications: 2 Feb 2023, 11:39 - 3 Feb 2023, 12:00
Submission of proposals: 3 Feb 2023, 12:00 - 8 Feb 2023, 11:00
Auction start date: 9 Feb 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

conform anexei
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
2 Feb 2023, 11:35
Date modified
2 Feb 2023, 11:39
Estimated value (without VAT)
44 337 MDL
The minimum downward of the price
443,37 MDL
Achizitii.md ID
21072739
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
28 Feb 2023 11:37 - 28 Dec 2023 11:37
List of positions
1)
Title
Registre CPV: 22800000-8 - Paper or paperboard registers, account books, binders, forms and other articles of printed stationery
Quantity: 2570.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
anexa nr 1 specificatia tehnica blanchete.docx
Bidding Documents
-
2.02.23 11:39
declaratie operator economic legea 74.docx
Bidding Documents
-
2.02.23 11:39
anunt.pdf anunt.pdf
Bidding Documents
-
2.02.23 11:39
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Adriga-Vis SRL

Normalized price: 38 698,30 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție de valoare mică Nr. ocds-b3wdp1-MD-1675330550749 din „02” februarie 2023 privind achiziționarea registrelor, conducându-se de prevederile art. 74 și art. 98 al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic S.R.L. ,,Adriga-Vis”, care s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a registrelor (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1675330550749 din „02” februarie 2023), suma totală a ofertei, fără TVA – 38 698,30,00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 46 438,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție. * Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, - art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ARTISORO

Normalized price: 43 925 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Garomont Studio SRL

Normalized price: 43 930,80 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications