Status Cancelled
Estimated value without VAT 150 000 MDL
Period of clarifications: 24 Jan 2023, 14:43 - 26 Jan 2023, 11:00
Submission of proposals: 26 Jan 2023, 11:00 - 31 Jan 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de mentenanță şi dezvoltare a Sistemului informaţional unic de circulație a documentelor electronice pentru necesitățile MAI

Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art.71 alin. (1) lit. d) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, deoarece au fost depuse numai oferte care conţin, în propunerea financiară, preţuri care nu sunt un rezultat al liberei concurenţe şi care nu sunt justificate temeinic.
Date of cancellation
22 Feb 2023, 11:30
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Full name
Anastasia Caraivanova
Contact phone
022 255 528
Purchase data
Date created
24 Jan 2023, 14:43
Date modified
22 Feb 2023, 11:30
Achizitii.md ID
21072192
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
25 Jan 2023, 10:04
Question's name:
Lipsă informație
Question:
Bună ziua. Se face referionță la: Conform Specificațiilor tehnice și Termenilor de Referinţă (anexa la Caietul de sarcini Rog publicarea informațiilor.
Answer (25 Jan 2023, 10:39):
Buna ziua, toate specificatiile si cerintele sunt publicate si documentate in fisierul doc si pdf documentatiei standard, dupa cum urmeaza: Caietul de sarcini - pagina 38, termeni de referinta - pagina 41, etc
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.