Public procurement
21071919
1.Servicii pază pentru Departamentul Clinic de Medicină Urgentă
1
Enquiry period
with 18.01.2023 15:17
to 25.01.2023 09:00
to 25.01.2023 09:00
2
Bidding period
with 25.01.2023 09:00
to 01.02.2023 09:00
to 01.02.2023 09:00
3
Auction
02.02.2023 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
305 000 MDL
Period of clarifications:
18 Jan 2023, 15:17 - 25 Jan 2023, 9:00
Submission of proposals:
25 Jan 2023, 9:00 - 1 Feb 2023, 9:00
Auction start date:
2 Feb 2023, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1.DATE GENERALE:
DENUMIREA OBIECTULUI: Paza fizică al Departamentului Clinic de Medicină Urgentă a IMSP IMU și paza tehnică la obiectele strategice enumerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini (p/u 10 luni). AMPLASAREA: mun.Chișinău, str.Toma Ciorbă, 1.
2.OBIECTUL CONTRACTULUI: Prestarea serviciilor de pază și protecție sigură a colaboratorilor Departamentului Clinic de Medicină Urgentă, iclusiv pază tehnică.
3. DESCRIEREA SERVICIULUI: Autoritatea contractanta intenţionează să achiziţioneze servicii pentru asigurarea securității resurselor umane şi a bunurilor materiale. Serviciile solicitate pot fi livrate de persoane juridice licenţiate care trebuie să corespundă tuturor condiţiilor de calificare.
4.TERMENUL,CONDIȚIILE DE LIVRARE A SERVICIILOR: Contractantul va asigura furnizarea de servicii de pază fizică a Departamentului Clinic de Medicină Urgentă și tehnică la obiectele strategice enimerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini, de luni până duminică, 24/24 ore, pe o perioadă de la semnarea și înregistrarea contractului – până la 31.12.2023.
5.CERINȚE OBLIGATORII PENTRU ACTIVITATEA DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE:
Ofertantul: 1) Să deţină licenţă pentru desfăşurarea activităţii de pază, eliberată conform legislaţiei.; 2) Să funcţioneze potrivit legislaţiei în domeniu; 3) Să deţină polița de asigurare facultativă a răspunderii civile profesionale la domeniul pazei tehnice al obiectivelor; 4) Să deţină certificatul de acreditare al sistemuli de management al calităţii ISO 9001:2015 (la domeniul pazei tehnice şi fizice al obiectivelor); 5) Să dispună de cel puţin un echipaj de intervenţie localizat în apropierea obiectivului beneficiarului şi la maxim 3 minute ca timp de intervenţie; 6) Să doteze agenţii de pază cu: mijloace de comunicare (staţie emisie-recepţie sau telefoane mobile); uniformă de serviciu corespunzătoare anotimpului;
armament pentru autoapărare; baston de cauciuc; spray cu gaze iritant - lacrimogen; 7) Să asigure agenţilor de pază dotarea necesară a postului, uniformă de serviciu, legitimaţie-ecuson şi registre necesare postului. 6. AGENȚII DE PAZĂ: 1) Să deţină confirmarea legală de absolvire a cursurilor de instruire respective; 2) Să aibă vârsta între 25 şi 40 ani; 3) Să fie legal angajaţi la întreprinderea de pază;
7. OBLIGAȚII MINIMALE A OFERTANTULUI: a) Ofertantul are obligaţia să asigure prestarea serviciilor, să asigure securitatatea resurselor umane, materiale, echipamentele şi orice alte asemenea, fie de natură provizorie, fie definitivă cerute de şi pentru contract, în măsura în care necesitatea asigurării acestora este prevăzută de contractul respectiv; b) Ofertantul are obligaţia să asigure efectivul de agenţi de pază, stabilit de comun acord cu achizitorul cu respectarea prevederilor din planurile de pază, care vor fi anexate la contract; c) Ofertantul are obligaţia să întocmească împreună cu beneficiarul planurile de pază aferente; d) Ofertantul are obligaţia să pună la dispoziţia achizitorului, pentru executarea contractului, personal de specialitate instruit şi dotat corespunzător pentru serviciile prestate; e) Ofertantul are obligaţia să realizeze scopul de bază cu personalul specializat echipat în ţinută specifică şi să repartizeze agenţii potrivit planului de pază; f) Ofertantul are obligaţia să realizeze instruirea specifică a agenţilor de pază pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor de serviciu, să asigure dotarea acestora cu uniformă şi mijloace de pază, conform legislaţiei în vigoare; g) Ofertantul are obligaţia să garanteze păstrarea secretului profesional cu privire la datele legate de activitatea achizitorului; h) Ofertantul are obligaţia să comunice operativ situaţiile care pot conduce la slăbirea sistemului de pază şi înlesnirea sustragerii de bunuri, precum şi la măsurile ce trebuie întreprinse; i) Să asigure coordonarea-dispecerizarea activităţii; j) În funcţii de pe realitatea de pe teren, persoana cu funcţie de coordonare dispecerizare (şeful de tură) va face propuneri pentru îmbunătăţirea planurilor de pază, va decide repartizarea personalului de pază pe teritoriul obiectivului, precum şi sanciuni în cazul constatării de abateri; k) Dispeceratul va arhiva toate documentele produse în timpul activităţii zilnice de pază,permiţînd în orice moment accesul beneficiarului la informaţie; l) Ofertantul are obligaţia să informeze imediat achizitorul cu toate evenimentle produse în timpului serviciului de pază, precum şi măsurile luate; m) Intervenţia în cazuri de necesitate cu echipe specializate în cel mai scurt timp şi informarea după necesitatea organelor competente; n) Controlul posturilor de pază în mod inopinat; o) Ofertantul va lua măsuri împotriva angajaţilor săi pentru orice fapte de natură să influenţeze negativ îndeplinirea funcţiilor de serviciu; p) Ofertantul garantează că nici un agent de pază nu va părăsi postul şi că nu se va afla sub influenţa alcoolului sau stupefiantelor pe durata serviciului şi nici nu va aduce sau avea băuturi alcoolice asupra lui sau în încăperea postului, coştientizînd că aşa încălcări constituie încălcări grave a obligaţiunilor contractuale de către ofertant şi îndreptăţeşte beneficiarul la rezilierea unilaterală şi imediată a contractului; q) Ofertantul are obligaţia să permită beneficiarului controlul asupra modului în care îşi desfăşoară activitatea de pază cît şi la spaţiile în care agenţii de pază îşi depozitează bunurile personale, deasemnea, ofertantul se obligă să nu aducă prejudicii spaţiilor şi echipamentelor primite în folosinţă pentru agenţii de pază; r) Ofertantul răspunde pentru orice pagubă pe care o produce ca urmare a prestării necorespunzătoare a serviciului; s) Ofertantul va suporta contra valoarea eventualelor sustrageri sau degradări ale bunurilor beficiarului produse datorită neîndeplinirii ori îndeplinirii defectuase a obligaţiunilor agenţilor de pază; t) Persoana care urmează să îndeplinească atribuții de pază și protecție, cumulativ va interveni la cerere în alte secții din afara Departamentului Clinic de Medicină Urgentă,pentru soluționarea situațiilor de conflict. 8.ALTE CERINȚE IMPUSE OFERTANTULUI: Experiență în domeniu pazei și protecției de cel puțin 5 ani.
DENUMIREA OBIECTULUI: Paza fizică al Departamentului Clinic de Medicină Urgentă a IMSP IMU și paza tehnică la obiectele strategice enumerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini (p/u 10 luni). AMPLASAREA: mun.Chișinău, str.Toma Ciorbă, 1.
2.OBIECTUL CONTRACTULUI: Prestarea serviciilor de pază și protecție sigură a colaboratorilor Departamentului Clinic de Medicină Urgentă, iclusiv pază tehnică.
3. DESCRIEREA SERVICIULUI: Autoritatea contractanta intenţionează să achiziţioneze servicii pentru asigurarea securității resurselor umane şi a bunurilor materiale. Serviciile solicitate pot fi livrate de persoane juridice licenţiate care trebuie să corespundă tuturor condiţiilor de calificare.
4.TERMENUL,CONDIȚIILE DE LIVRARE A SERVICIILOR: Contractantul va asigura furnizarea de servicii de pază fizică a Departamentului Clinic de Medicină Urgentă și tehnică la obiectele strategice enimerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini, de luni până duminică, 24/24 ore, pe o perioadă de la semnarea și înregistrarea contractului – până la 31.12.2023.
5.CERINȚE OBLIGATORII PENTRU ACTIVITATEA DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE:
Ofertantul: 1) Să deţină licenţă pentru desfăşurarea activităţii de pază, eliberată conform legislaţiei.; 2) Să funcţioneze potrivit legislaţiei în domeniu; 3) Să deţină polița de asigurare facultativă a răspunderii civile profesionale la domeniul pazei tehnice al obiectivelor; 4) Să deţină certificatul de acreditare al sistemuli de management al calităţii ISO 9001:2015 (la domeniul pazei tehnice şi fizice al obiectivelor); 5) Să dispună de cel puţin un echipaj de intervenţie localizat în apropierea obiectivului beneficiarului şi la maxim 3 minute ca timp de intervenţie; 6) Să doteze agenţii de pază cu: mijloace de comunicare (staţie emisie-recepţie sau telefoane mobile); uniformă de serviciu corespunzătoare anotimpului;
armament pentru autoapărare; baston de cauciuc; spray cu gaze iritant - lacrimogen; 7) Să asigure agenţilor de pază dotarea necesară a postului, uniformă de serviciu, legitimaţie-ecuson şi registre necesare postului. 6. AGENȚII DE PAZĂ: 1) Să deţină confirmarea legală de absolvire a cursurilor de instruire respective; 2) Să aibă vârsta între 25 şi 40 ani; 3) Să fie legal angajaţi la întreprinderea de pază;
7. OBLIGAȚII MINIMALE A OFERTANTULUI: a) Ofertantul are obligaţia să asigure prestarea serviciilor, să asigure securitatatea resurselor umane, materiale, echipamentele şi orice alte asemenea, fie de natură provizorie, fie definitivă cerute de şi pentru contract, în măsura în care necesitatea asigurării acestora este prevăzută de contractul respectiv; b) Ofertantul are obligaţia să asigure efectivul de agenţi de pază, stabilit de comun acord cu achizitorul cu respectarea prevederilor din planurile de pază, care vor fi anexate la contract; c) Ofertantul are obligaţia să întocmească împreună cu beneficiarul planurile de pază aferente; d) Ofertantul are obligaţia să pună la dispoziţia achizitorului, pentru executarea contractului, personal de specialitate instruit şi dotat corespunzător pentru serviciile prestate; e) Ofertantul are obligaţia să realizeze scopul de bază cu personalul specializat echipat în ţinută specifică şi să repartizeze agenţii potrivit planului de pază; f) Ofertantul are obligaţia să realizeze instruirea specifică a agenţilor de pază pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor de serviciu, să asigure dotarea acestora cu uniformă şi mijloace de pază, conform legislaţiei în vigoare; g) Ofertantul are obligaţia să garanteze păstrarea secretului profesional cu privire la datele legate de activitatea achizitorului; h) Ofertantul are obligaţia să comunice operativ situaţiile care pot conduce la slăbirea sistemului de pază şi înlesnirea sustragerii de bunuri, precum şi la măsurile ce trebuie întreprinse; i) Să asigure coordonarea-dispecerizarea activităţii; j) În funcţii de pe realitatea de pe teren, persoana cu funcţie de coordonare dispecerizare (şeful de tură) va face propuneri pentru îmbunătăţirea planurilor de pază, va decide repartizarea personalului de pază pe teritoriul obiectivului, precum şi sanciuni în cazul constatării de abateri; k) Dispeceratul va arhiva toate documentele produse în timpul activităţii zilnice de pază,permiţînd în orice moment accesul beneficiarului la informaţie; l) Ofertantul are obligaţia să informeze imediat achizitorul cu toate evenimentle produse în timpului serviciului de pază, precum şi măsurile luate; m) Intervenţia în cazuri de necesitate cu echipe specializate în cel mai scurt timp şi informarea după necesitatea organelor competente; n) Controlul posturilor de pază în mod inopinat; o) Ofertantul va lua măsuri împotriva angajaţilor săi pentru orice fapte de natură să influenţeze negativ îndeplinirea funcţiilor de serviciu; p) Ofertantul garantează că nici un agent de pază nu va părăsi postul şi că nu se va afla sub influenţa alcoolului sau stupefiantelor pe durata serviciului şi nici nu va aduce sau avea băuturi alcoolice asupra lui sau în încăperea postului, coştientizînd că aşa încălcări constituie încălcări grave a obligaţiunilor contractuale de către ofertant şi îndreptăţeşte beneficiarul la rezilierea unilaterală şi imediată a contractului; q) Ofertantul are obligaţia să permită beneficiarului controlul asupra modului în care îşi desfăşoară activitatea de pază cît şi la spaţiile în care agenţii de pază îşi depozitează bunurile personale, deasemnea, ofertantul se obligă să nu aducă prejudicii spaţiilor şi echipamentelor primite în folosinţă pentru agenţii de pază; r) Ofertantul răspunde pentru orice pagubă pe care o produce ca urmare a prestării necorespunzătoare a serviciului; s) Ofertantul va suporta contra valoarea eventualelor sustrageri sau degradări ale bunurilor beficiarului produse datorită neîndeplinirii ori îndeplinirii defectuase a obligaţiunilor agenţilor de pază; t) Persoana care urmează să îndeplinească atribuții de pază și protecție, cumulativ va interveni la cerere în alte secții din afara Departamentului Clinic de Medicină Urgentă,pentru soluționarea situațiilor de conflict. 8.ALTE CERINȚE IMPUSE OFERTANTULUI: Experiență în domeniu pazei și protecției de cel puțin 5 ani.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
18 Jan 2023, 15:12
Date modified
18 Jan 2023, 15:17
Estimated value (without VAT)
305 000 MDL
The minimum downward of the price
3 050 MDL
Achizitii.md ID
21071919
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Contract period
1 Mar 2023 02:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
5.anunt de participare 21071919.pdf
5.anunt de participare 21071919.pdf
Bidding Documents
-
18.01.23 15:17
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
IS SERVICII PAZA A MAI
Normalized price:
391 332,50 MDL
Status:
Winner
ok
02.02.23 11:17
Reason: ok
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
declaratie grupe operative.semnat.pdf
declaratie grupe operative.semnat.pdf
ID: 080d9d7a-6606-418c-bafb-56cd6ac57806
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:37
Opening date:
1.02.23 09:00
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:33
Opening date:
1.02.23 09:00
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:42
Opening date:
1.02.23 09:00
declarație privind asigurarea cu propriul personal.semnat.pdf
declarație privind asigurarea cu propriul personal.semnat.pdf
ID: 44b1ea7f-0c19-4079-8b46-3d6606eba9cd
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:39
Opening date:
1.02.23 09:00
anexa nr. 13 dotarile.semnat.pdf
anexa nr. 13 dotarile.semnat.pdf
ID: 477edd6f-8eb0-402e-8828-4fe90e071180
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:33
Opening date:
1.02.23 09:00
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:31
Opening date:
1.02.23 09:00
declarație privind identitatea beneficiarului efectiv.semnat.pdf
declarație privind identitatea beneficiarului efectiv.semnat.pdf
ID: 686dcf74-601d-4e8f-9589-10641f4eb66a
Eligibility documents
Date of download:
28.01.23 10:40
Opening date:
1.02.23 09:00
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:32
Opening date:
1.02.23 09:00
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:31
Opening date:
1.02.23 09:00
certificat fisc 24-08.02.23.semnat.pdf
certificat fisc 24-08.02.23.semnat.pdf
ID: 8514f399-1a0b-42b9-917f-059fec0042e9
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:34
Opening date:
1.02.23 09:00
declarație existența personal 2022.semnat.pdf
declarație existența personal 2022.semnat.pdf
ID: 881689dc-d366-4098-9122-879c7ebd00c6
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:36
Opening date:
1.02.23 09:00
certificate iso noi.semnat.pdf
certificate iso noi.semnat.pdf
ID: a51ad0b5-f0ef-4a27-848a-72d1184b395c
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:35
Opening date:
1.02.23 09:00
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:41
Opening date:
1.02.23 09:00
declaratie functionarea dispecerat.semnat.pdf
declaratie functionarea dispecerat.semnat.pdf
ID: aed885d2-f9e2-4db8-bb65-4f60dd5173ca
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:36
Opening date:
1.02.23 09:00
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: cb0cb89b-3d9f-4fae-810c-2e086b7f275e
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:34
Opening date:
1.02.23 09:00
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:32
Opening date:
1.02.23 09:00
conturi bancare 2021.semnat.pdf
conturi bancare 2021.semnat.pdf
ID: d22cd82b-61a7-4630-af6a-b2284802aa4e
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:35
Opening date:
1.02.23 09:00
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:40
Opening date:
1.02.23 09:00
Documents of submission
Date of download:
28.01.23 10:42
Opening date:
1.02.23 09:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK