Select the type of procedure
Commercial procurement
21071026
1
Enquiry period
with
04.01.2023 13:10
to 15.01.2023 12:00
to 15.01.2023 12:00
2
Bidding period
with
15.01.2023 12:00
to 01.02.2023 16:30
to 01.02.2023 16:30
3
Auction
with
02.02.2023 14:00
to 02.02.2023 14:23
to 02.02.2023 14:23
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
4 944 776,13 MDL
Period of clarifications:
4 Jan 2023, 13:10 - 15 Jan 2023, 12:00
Submission of proposals:
15 Jan 2023, 12:00 - 1 Feb 2023, 16:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
lucrărilor de construcție a Clubului pentru 200 de locuri in s.Covurlui, r-ul Leova
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
6317, MOLDOVA, Leova, s.Covurlui, s. Covurlui
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Jan 2023, 13:10
Date modified
10 Jan 2023, 15:40
Achizitii.md ID
21071026
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - lucrărilor de construcție a Clubului pentru 200 de locuri in s.Covurlui, r-ul Leova
Budget: 4944776.13 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
Documents history
-
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
ID: eb71a668-ce8d-4ba5-8f81-6d5369731a20
Bidding Documents
-
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
ID: eb71a668-ce8d-4ba5-8f81-6d5369731a20
Bidding Documents
-
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.signed.pdf
ID: eb71a668-ce8d-4ba5-8f81-6d5369731a20
Bidding Documents
Bidding Documents
Anunt de participare
10.01.23 15:40
Date:
4 Jan 2023, 18:52
Question's name:
anunt
Question:
de ce este publicat inca odata?
cu procedura asta https://achizitii.md/ru/public/tender/21066345/lot/11608225/ ce?
Answer (5 Jan 2023, 10:59):
La decizia grupului de lucru prima procedură a fost anulată și publicat al doilea anunt cu caietul de sarcini modificat, statutul de evaluare a rămas deoarece programa nu permite să anulez primul anunt.
Date:
10 Jan 2023, 08:06
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (10 Jan 2023, 09:07):
Primăria Covurlui
s. Covurlui raionul Leova
c/f: 1007601004180
IBAN: MD82TRPCDC518410A01269AA
Banca: TREZMDX
Date:
10 Jan 2023, 09:30
Question's name:
anunt de participare
Question:
Buna ziua.Va rugam sa stipulati termenul de executare pentru lucrarile date.
Answer (10 Jan 2023, 15:42):
Bună ziua, termenul de executare a contractului este de 31.12.2023
Date:
10 Jan 2023, 09:49
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punct pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici. Va rugam sa modificati cerintele Anuntului de participare. Va multumim!
Answer (10 Jan 2023, 15:38):
Anuntul va fi redactat ulterior pentru a exclude cerificatul ISO45001
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK