Select the type of procedure
Commercial procurement
21070909
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
4 578 257,21 MDL
Period of clarifications:
3 Jan 2023, 9:24 - 13 Jan 2023, 9:00
Submission of proposals:
13 Jan 2023, 9:00 - 24 Jan 2023, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Achiziționarea Lucrărilor de termoizolare a fațadelor Grădiniței de copii
Information about the cancellation
The reason of cancellation
: Conform deciziei ANSC nr. 03D-385-23 din 23.06.2023 a fost decis:
Agenția constată că devin incidente prevederile art. 71 alin. (1) lit. d) cratima trei, lit. f) și lit. g) din Legea nr. 131/2015, în sensul anulării procedurii de achiziție publică din speță, or, luând în considerare cele expuse, se apreciază că toate ofertele depuse de către operatorii economici în cadrul procedurii de achiziție publică în cauză, au abateri de la prevederile documentației de atribuire.
Agenția constată că devin incidente prevederile art. 71 alin. (1) lit. d) cratima trei, lit. f) și lit. g) din Legea nr. 131/2015, în sensul anulării procedurii de achiziție publică din speță, or, luând în considerare cele expuse, se apreciază că toate ofertele depuse de către operatorii economici în cadrul procedurii de achiziție publică în cauză, au abateri de la prevederile documentației de atribuire.
Date of cancellation
17 Jul 2023, 13:53
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-7717, MOLDOVA, Căuşeni, s.Cîrnăţenii Noi, str.Stefan cel Mare 4
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Jan 2023, 9:24
Date modified
17 Jul 2023, 13:55
Achizitii.md ID
21070909
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Achiziționarea Lucrărilor de termoizolare a fațadelor Grădiniței de copii
Budget: 4578257.21 MDL
Cancelled
Date:
3 Jan 2023, 14:40
Question's name:
Anunt de participsre
Question:
Stimata Autoritate Conteactanta, pct.16, subpct.21-rapirtul financiar 2022-cum cereti daca nu sa inchis anul 2022.
Answer (5 Jan 2023, 10:43):
Perioda Anul 2021
Date:
9 Jan 2023, 11:02
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua,
Rugam, sa fim informati, care este cauza nexecutarii lucrarilor din cadrul acestei proceduri de achizitii, daca in luna septembrie a fost numit castigator pentru executarea acestor lucrari?
Answer (9 Jan 2023, 14:47):
în conformitate cu prevederile art.66, alin.(3) din Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale nr. 181/2014, se permite asumarea angajamentelor multianuale pe o perioadă de pînă la trei ani pentru obiectele de investiţii capitale, în limitele cheltuielilor prognozate în acest scop pe anii respectivi.
Ţinând cont de prevederile art. 74 alin. (1) al Legii nr. 131/2015 care stabileşte că contractul de achiziţii publice se încheie conform procedurilor de achiziţie publică prevăzute de lege, pentru întreaga sumă atribuită unei achiziţii pe an, în temeiul planului de achiziţie şi în limita alocaţiilor aprobate, iar perioada de realizare a contractului în cauză este mai mică de 12 luni şi, respectiv, acesta nu se încadrează în prevederile art. 76 alin. (1) care stipulează că pentru achiziţiile de bunuri, lucrări şi servicii a căror perioadă de realizare este mai mare de un an, contractul poate fi încheiat pentru întreaga achiziţie, însă realizarea lui urmează a fi asigurată în limitele alocaţiilor anuale prevăzute în aceste scopuri şi precizate anual în contract, contractul atribuit de către Primăria com. Cîrnăţenii Noi, cu termenul de realizare în perioada anilor 2022-2023, a fost încheiat cu nerespectarea reglementărilor în domeniu.
Reieşind din cele expuse şi ţinând cont de faptul că obiectul contractului încheiat între Primăria comunei Cîrnăţenii Noi şi II „Pădureţ Alexandru” nu se încadrează la investiţii capitale dar se atribuie la lucrări de construcţii/reparaţii capitale, solicitarea de înregistrare la Trezoreria Regională Centru a contractului respectiv se respinge.
Date:
10 Jan 2023, 08:08
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (10 Jan 2023, 08:18):
Garanția pentru ofertă 2% din valoarea ofertei fără TVA. Oferta va fi însoțită de o Garanție pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform Anexei 9 din Documentația Standard, semnat electronic.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK