Select the type of procedure
Commercial procurement
21070641
1
Enquiry period
with
27.12.2022 16:57
to 13.01.2023 00:00
to 13.01.2023 00:00
2
Bidding period
with
13.01.2023 00:00
to 20.01.2023 00:00
to 20.01.2023 00:00
3
Auction
with
20.01.2023 14:00
to 20.01.2023 14:32
to 20.01.2023 14:32
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
5 973 180 MDL
Period of clarifications:
27 Dec 2022, 16:57 - 13 Jan 2023, 0:00
Submission of proposals:
13 Jan 2023, 0:00 - 20 Jan 2023, 0:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reconstructia institutiei de invatamint timpurii din s.Magurele r-n Ungheni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3633, MOLDOVA, Ungheni, s.Măgurele, s. Magurele
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 Dec 2022, 16:57
Date modified
10 Jan 2023, 20:04
Achizitii.md ID
21070641
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reconstructia institutiei de invatamint timpurii s.Măgurele
Budget: 5973180.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
2-1-6ćĺf1 semnalizare de incen.pdf
2-1-6ćĺf1 semnalizare de incen.pdf
Bidding Documents
-semnalizare de incen
27.12.22 16:57
2-1-4 1kivĺf1 aer condit.pdf
2-1-4 1kivĺf1 aer condit.pdf
Bidding Documents
-aer condit
27.12.22 16:57
2-1-4 2vivc f1 vintelare.pdf
2-1-4 2vivc f1 vintelare.pdf
Bidding Documents
-vintelare
27.12.22 16:57
2-1-5 el1 lucrari electric.pdf
2-1-5 el1 lucrari electric.pdf
Bidding Documents
-lucrari electric
27.12.22 16:57
2-1-1- sacf1 lucrari de costructie.pdf
2-1-1- sacf1 lucrari de costructie.pdf
Bidding Documents
-lucrari de costructie.pdf
27.12.22 16:57
6-1-1reacf1 apa canaliz exterior.pdf
6-1-1reacf1 apa canaliz exterior.pdf
Bidding Documents
-apa canaliz exterio
27.12.22 16:57
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
Documents history
-
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
ID: d87e87c0-f85c-4524-adbb-7640e86dac25
Bidding Documents
-
anunț de participare.semnat (1).pdf
anunț de participare.semnat (1).pdf
ID: d87e87c0-f85c-4524-adbb-7640e86dac25
Bidding Documents
-
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
ID: d87e87c0-f85c-4524-adbb-7640e86dac25
Bidding Documents
Bidding Documents
-anunț de participare.semnat
10.01.23 20:04
Date:
28 Dec 2022, 18:06
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Solicitam includerea cerintei privind cifra medie de afaceri conform prevederilor Legii nr. 131/2015 Articolul 21. Capacitatea economică şi financiară (1) Demonstrarea capacităţii economice şi financiare a operatorului economic se realizează prin prezentarea unuia sau a mai multor documente relevante, cum ar fi: c) declaraţii privind cifra de afaceri totală sau, dacă este cazul, privind cifra de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului într-o perioadă anterioară care vizează activitatea din ultimii 3 ani, în măsura în care informaţiile respective sînt disponibile. (2) În sensul alin. (1) lit. c), cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor. Astfel, reieșind din prevederile menționate supra vă informăm că valoarea estimată a viitorului contract este de 5 973 180 respectiv, valoarea ei dublă constituie 11 946 360.
Answer (29 Dec 2022, 11:17):
conform Legii nr. 131/2015 s-a stipulat in cerere condițiile cerute
Date:
28 Dec 2022, 18:15
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Solicităm să modificați pct.5 din anunț de participare (Declaratie privind experienta similara, conform Anexei 12). Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din
valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau
subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de
recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele
mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și
nr. 13); sau
2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală
sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea
lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de
certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile
date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13).
Answer (29 Dec 2022, 11:18):
conform Legii nr. 131/2015 s-a stipulat in cerere condițiile cerute
Date:
28 Dec 2022, 23:32
Question's name:
Raspuns la şmecherii cu cerintele lor prosteşti
Question:
Voi cei ce cereti " 75 % " nu va pare ca instaurati monopol , aceste cerinte prostesti nu permite de a avansa , nu permite de a creşte si a te dezvolta si asa mai departe , vati bucurat de contracte de milioane obtinute uşor si acuma legea asta prosteasca va face pe voi aici o " mică familie monopol " , mi se pare normal de a oferi şanse tuturor doritorilor cu acte in regula de a participa si a se dezvolta , mi se pare absurd sa faci facultate , masterate , un şir de cursuri , nopti nedormite si un efort colosal ca la urmă sa veniti voi cei mai hîtrişori sa aratati la o lege proasta ca sa aveti numai voi ce pune la copii pe masa , cu respect " Un grup foarte mare de agenti economici uniti de a destruge monopolul din Republica Moldova " ,Concurenta e unica cale sa ajungi la cel mai bun !!!
Answer (29 Dec 2022, 09:03):
cerem o o garantie, de a fi siguri ca firma data a facut asa lucrari are finante
Date:
30 Dec 2022, 13:23
Question's name:
Formular 5
Question:
Solicităm respectuos să publicați formularul nr 5 (forma desfășurată - resurse)
Answer (30 Dec 2022, 19:33):
a fost publicat ,succes
Date:
10 Jan 2023, 17:36
Question's name:
pnc. 11 din anunt de participare
Question:
Dvs. cereti Formularul de deviz Nr.1, conform Anexei nr. 23 ?
Acest formular se completeaza de catre Autoritate Contractanta, care este deja atașat de dvs, concretiza-ti va rog ce formular ați avut în vedere!!!
Answer (10 Jan 2023, 19:00):
sa emis o eroare sunt necesare Formlarele 3,5,7 semnate electronic de către operatorul economic,
Date:
10 Jan 2023, 17:37
Question's name:
Documentația standard
Question:
Atașați documentația standard, conform Legii Achizițiilor Publice nr. 131/ 2015, dacă faceți referire la anexele din documentație.
Answer (10 Jan 2023, 18:54):
ok
Date:
12 Jan 2023, 16:27
Question's name:
documentatia de calificare
Question:
Unde este indicat în documentația standard certificatele ISO9001 și ISO14001cît și Certificatul persoanei responsabile pentru securitatea sănătății?
Answer (12 Jan 2023, 16:41):
ADAUGATOR
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK