1
Enquiry period
with 27.12.2022 10:14
to 02.01.2023 10:00
2
Bidding period
with 02.01.2023 10:00
to 09.01.2023 10:30
3
Auction
with 10.01.2023 14:05
to 10.01.2023 14:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 9 166,67 MDL
Period of clarifications: 27 Dec 2022, 10:14 - 2 Jan 2023, 10:00
Submission of proposals: 2 Jan 2023, 10:00 - 9 Jan 2023, 10:30
Auction start date: 10 Jan 2023, 14:05

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lotul 11. Alimentare cartuș, regenerare (reparație cartuș, drum unit) pentru imprimante CSP Comrat, or.Comrat, str.Pobeda bloc 26
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
The contact person
Full name
Chiper Natalia
Contact phone
022574519
Purchase data
Date created
27 Dec 2022, 9:35
Date modified
27 Dec 2022, 10:29
Estimated value (without VAT)
9 166,67 MDL
The minimum downward of the price
91,67 MDL
Achizitii.md ID
21070594
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Contract period
11 Jan 2023 09:48 - 30 Dec 2023 10:11
List of positions
1)
Title
11.1. Alimentare cartuș pentru imprimante: 1. Canon 703. FX10 -120 gr. pe inc. 2. Canon 725 - 85 gr. pe inc. 3. Canon 728 - 85 gr. pe inc. 4. Canon 737 - 90 inc., 90 gr. pe inc. 5. Canon C-EXV 50 - 650 gr. pe inc. 6. Canon T06 - 650 gr. pe inc 7. Cartridge-CF280/505 -, 130 gr. pe. inc. 8. T-2507E -. 250 gr. pe. inc. 9. Color Canon 045 (K,C,M,Y) 50gr./inc./cartu, 10. Color Canon 731 (K,C,M,Y) 50gr./inc./cartuș, 11. Color Canon 055 (K,C,M,Y) 50gr./inc./cartuș , 12. Color CF400 (K,C,M,Y) 50gr./inc./cartus, 13. Color Inc (K/C/M/Y) 65 ml/in cartus 14. Color C-EXV34DR (K/C/M/Y) 15. Lexmark – 300 gr 16.Konika Minolta 17. Brother - La încărcarea cartușelor se va utiliza toner/cerneală de la producătorul imprimantei (original) și la cartușele cu CIP se va înlocui în costul serviciului de alimentare a cartușului se va include și prețul înlocuirii CIP-ului -Prestatorul este obligat să marcheze cartuşul regenerat sau încarcat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării. - Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente; - Volumul si greutatea umplerii tonerului in cartus trebuie sa corespunda cu originalul; - Resursa cartuşului trebuie să fie de cel puţin 95% în comparaţie cu originalul; -Perioada de garanție pentru serviciile de restaurare a cartuşelor este de 3 încărcari după restaurare. Perioada de garanție pentru serviciile de încarcare a cartuşului este până la epuizarea tonerului complet. -În cazul detectării unei calități slabe de imprimare a unui cartus restaurat de către Prestatorul, acesta trebuie schimbat în aceeași zi în termen de 1 oră din momentul în care Prestatorul este anunțat prin telefon. CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 80.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
11.2. Regenerare (reparație cartuș, drum unit) pentru imprimante: HP LaserJet (1212, 1200, 2900, 3200); Canon (1010, 2900, 4320, 4370); Lexmark (MX 100, 300, 310); Samsung (ML 1005, 1610, 1910); Xerox (3010, 3250, 3325) Phaser -La regenerarea/reparația cartușelor se vor înlocui toate piesele în costul serviciului de regenerare(reparație) a cartușului se va include și costul pieselor (DRUM, CIP, lamele, fotoreceptor, val magnetic, etc). - Regenerarea (repararea) si încarcare a cartuselor trebuie efectuata in cel mult 1 ora din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încarcare. CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 20.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt participare servicii incarcare cartuse.pdf anunt participare servicii incarcare cartuse.pdf
Bidding Documents
-
27.12.22 10:29
duae servicii incarc cartuse.doc
Bidding Documents
-
27.12.22 10:29
anunt de participare 27122022.docx
Bidding Documents
-
27.12.22 10:29
ds_bunuri_servicii_omf_servicii incarc cartuse.docx
Bidding Documents
-
27.12.22 10:29

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

NEIVEL-SERVICE

Normalized price: 8 500 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

DEMI-PRINT

Normalized price: 8 600 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications