1
Enquiry period
with 21.12.2022 14:34
to 29.12.2022 16:23
2
Bidding period
with 29.12.2022 16:23
to 03.01.2023 16:23
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 479 166,67 MDL
Period of clarifications: 21 Dec 2022, 14:34 - 29 Dec 2022, 16:23
Submission of proposals: 29 Dec 2022, 16:23 - 3 Jan 2023, 16:23

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
21 Dec 2022, 14:34
Date modified
27 Dec 2022, 16:20
Achizitii.md ID
21070243
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Articole de mobilier
Budget: 479166.67 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anexa nr.12 experienta.docx
Bidding Documents
-
21.12.22 14:34
declaratie operator economic hg 351.docx
Bidding Documents
-
21.12.22 14:34
img20221221_10300435.pdf img20221221_10300435.pdf
Bidding Documents
-
21.12.22 14:34
anexa nr. 1 - mobilier.docx
Bidding Documents
-
27.12.22 16:20
Date:
26 Dec 2022, 14:46
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Lipsa volumelelor de lucru?
Answer (26 Dec 2022, 15:04):
Buna ziua, autoritatea contractantă își rezervă dreptul în urma inițierii procedurii de achiziții și desemnării câștigătorului, să nu comande confecționarea mobilierului în valoarea estimată doar să comande conform necesităților. Prețul de ofertă va fi oferit pentru unitate.
Articole de mobilier
Date:
27 Dec 2022, 11:29
Question's name:
Anexele in word
Question:
Buna ziua. Anexati anexele 1 si 2 in format word pentru a putea fi completate.
Answer (27 Dec 2022, 16:21):
Buna ziua, documentele au fost încărcate
Date:
27 Dec 2022, 12:56
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Specificați vă rog cîte bucăți de fiecare model e necesar?
Answer (27 Dec 2022, 16:22):
Bună ziua, comenzile vor fi executate la necesitate
Date:
27 Dec 2022, 16:01
Question's name:
Anexele in word
Question:
Bună ziua.Anexați anexa22-anexa23 să fie word
Answer (27 Dec 2022, 16:23):
Buna ziua, anexele au fost încărcate.
Articole de mobilier
Date:
28 Dec 2022, 09:55
Question's name:
Citerii de selectie
Question:
Buna ziua. Explicati va rog, ce aveti in vedere „Declaratie privind termenul de plata propus”, punctul 6 din criterii de eligibilitate a operatorilor economici
Answer (28 Dec 2022, 11:08):
Buna ziua, conform invitației de participare, termenul de plată solicitat este de 30 zile calendaristice, după receptionarea bunurilor. Declarația dată confirma acordul d-voastră pentru respectarea termenului dat sau oferirea unui termen mai mare de plată.
Date:
28 Dec 2022, 15:20
Question's name:
Anexa 22 si 23
Question:
Pentru ce este anexata anexa 22 si 23, daca in anunt solicitati completarea anexei nr.1. si anexa nr.,2 In anunt de participare in general nu este indicat completarea anexelor 22 si 23.
Answer (28 Dec 2022, 16:23):
Buna ziua, documentele date nu sunt obligatorii si rămân a la discreția operatorilor economici pentru completarea acestora.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.