1
Enquiry period
with 21.12.2022 14:17
to 03.01.2023 10:00
2
Bidding period
with 03.01.2023 10:00
to 12.01.2023 10:00
3
Auction
with 13.01.2023 12:00
to 13.01.2023 12:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 253 500 MDL
Period of clarifications: 21 Dec 2022, 14:17 - 3 Jan 2023, 10:00
Submission of proposals: 3 Jan 2023, 10:00 - 12 Jan 2023, 10:00
Auction start date: 13 Jan 2023, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

În role, lungimea ≥ 57 m./buc. H=90mm +/- 5mm. Ofertanții vor prezenta mostrele în decurs de 2 zile (≥ 2 role) - la solicitarea.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Full name
Anastasia Ionel
Contact phone
022-409-775
Purchase data
Date created
21 Dec 2022, 10:56
Date modified
29 Dec 2022, 17:06
Estimated value (without VAT)
253 500 MDL
The minimum downward of the price
2 535 MDL
Achizitii.md ID
21070191
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Petricani, 88
Contract period
16 Jan 2023 13:49 - 30 Dec 2023 14:12
List of positions
1)
Title
Hârtie igienică CPV: 33761000-2 - Toilet paper
Quantity: 65000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
3. documentatia standard.docx
Bidding Documents
-
21.12.22 14:17
4. duae.doc
Bidding Documents
-
21.12.22 14:17
4. duae.pdf 4. duae.pdf
Bidding Documents
-
21.12.22 14:17
3. documentatia standard.pdf 3. documentatia standard.pdf
Bidding Documents
-
21.12.22 14:17
2. anunț de participare.pdf 2. anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
29.12.22 17:06
2. anunț de participare.docx
Bidding Documents
-
29.12.22 17:06

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Mitra-Grup

Normalized price: 250 250 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde criteriilor de calificare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Rodital Lux SRL

Normalized price: 263 250 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Hârtie igienică
Date:
29 Dec 2022, 15:05
Question's name:
Depunerea ofertelor
Question:
Buna ziua, Conform pct. 10 din Anunțul de participare este menționat că în cazul în care contractul (procedura de achiziție) este împărțit (ă) pe loturi (caz in care ne aflăm), atunci un operator economic poate depune oferta (se subînțelege după cum ați selectat) doar pentru toate loturile, sau cel puțin așa Dvs ați bifat. Vă rugăm să concretizați totuși, dacă este obligatoriu depunerea ofertelor pentru toate loturile (caz în care Dvs veți limita concurența) sau operatorii economici pot depune oferta pentru care loturi doresc (caz în care trebuie să modificați anunțul de participare), avînd în vedere că în SIA RSAP ați plasat loturile separat. Totodată reamintim faptul că legea achizițiilor prevede (art. 36 (3)) că în cazul în care autoritatea contractantă nu recurge la atribuirea contractului pe loturi, atunci aceasta are obligaţia de a justifica decizia de a nu atribui contractul pe loturi. Mulțumim anticipat!
Answer (29 Dec 2022, 16:51):
Bună ziua, fiecare operator economic este în drept să propună oferta doar pentru loturile pe care le dispune. Vor fi operate modificările de rigoare în documentația de atribuire. Criteriul de evaluare este cel mai mic preț și corespunderea specificațiilor tehnice solicitați pentru fiecare lot împarte. Mulțumim anticipat.
Hârtie igienică
Date:
29 Dec 2022, 15:09
Question's name:
Rectificare articol intrebarea anterioara
Question:
Rectificare La întrebarea anterioară totuți mențiunea este la art.39 (3) a Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. O zi buna!
Answer (29 Dec 2022, 16:52):
Mulțumim
Hârtie igienică
Date:
29 Dec 2022, 16:40
Question's name:
Livrari
Question:
Corect am inteles ca livrarea va fi in perioada 20.01.2023-31.03.2023?
Answer (29 Dec 2022, 16:47):
Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: la solicitare (1-3 livrări), în termen de 5 zile după data solicitării ANP, în baza cererii remise prin poșta electronică de către persoana responsabilă.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications