Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
20.12.2022 16:52
to 05.01.2023 13:29
to 05.01.2023 13:29
2
Bidding period
with
05.01.2023 13:29
to 16.01.2023 13:29
to 16.01.2023 13:29
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
922 518 MDL
Period of clarifications:
20 Dec 2022, 16:52 - 5 Jan 2023, 13:29
Submission of proposals:
5 Jan 2023, 13:29 - 16 Jan 2023, 13:29
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Detergenți pentru anul 2023
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Dec 2022, 16:52
Date modified
26 Dec 2022, 12:45
Achizitii.md ID
21070133
MTender ID
CPV
39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 9 - Lot 9// Gel vesela lichid degresant ambalaj 400-500 ml
Budget: 1900.0 MDL
Active
Lot nr. 20 - Lot 20//Soluție pentru igienizarea covoarelor
Budget: 480.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
1. ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021+duae (33).semnat.pdf
1. ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021+duae (33).semnat.pdf
Bidding Documents
-
20.12.22 16:52
Date:
26 Dec 2022, 12:45
Question's name:
lot. 6
Question:
Se permite pungile sa fie in bucăți( per pachet) - nu rulouri.
Dorim să ofertăm ambalaj - cîte 20 buc în rulou
Answer (28 Dec 2022, 12:54):
În specificația tehnică prezentată sau solicitat cantitățile necesare din considerente de număr de seturi a câite 50 bucăți în set.
Date:
27 Dec 2022, 16:47
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Sprei odorizant de care anume, pentru care dispenser?
Answer (28 Dec 2022, 12:55):
Compatibil cu dispenserul LOSDI.
Date:
29 Dec 2022, 12:51
Question's name:
revizuiți cantitățile
Question:
Buna ziua!
Anul trecut au fost solicitate aceleasi cantitati de marfa. Conform contractului anului curent nu ati procurat nici jumatate din cele solicitate! Cu pretextul ca nu aveti nevoie de aceste cantitati si nici nu dispuneti de finantare! Va rugam sa revezuiti cantitatea produselor solicitate cu persoanele responsabile de repartizarea marfii.Va rugam sa formati solicitari actuale!
Answer (29 Dec 2022, 13:33):
Cantitățile au fost revizuite și actualizate pentru anul 2023 de către grupul de lucru responsabil de achiziții publice din cadrul IMC.
Date:
30 Dec 2022, 13:47
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Prosoape pu mâini rulou compatibile cu dispozitiv TORK cu prestarea dispozitivelor
Ce caracteristici trebuie sa aiba prosoapele?
Prestarea dispozitivelor prevede oferirea dispenserelor?
Answer (3 Jan 2023, 13:29):
Conform Legii 131/15 privind achizițiile publice Articolul 35. Clarificări alin (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: b) 6 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3).
Date:
4 Jan 2023, 09:05
Question's name:
Tip deseuri
Question:
Stim ca a expirat timpul de depunere a intrebarilor. Va rugam totusi sa precizati daca sacii pentru deseuri trebuie sa fie pentru deseuri medicale, cu simbolul deseuri pereculoase, sau pungi obisnuite pentru deseuri casnice. Multumim.
Answer (4 Jan 2023, 09:13):
Pungi obișnuite.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK