1
Enquiry period
with 20.12.2022 14:44
to 29.12.2022 12:00
2
Bidding period
with 29.12.2022 12:00
to 06.01.2023 10:00
3
Auction
with 09.01.2023 14:00
to 09.01.2023 14:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 616 666,70 MDL
Period of clarifications: 20 Dec 2022, 14:44 - 29 Dec 2022, 12:00
Submission of proposals: 29 Dec 2022, 12:00 - 6 Jan 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform Anuntului de participare si Caietului de sarcini

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Full name
Marian Elena Iațcu Rodica
Contact phone
022499661
Purchase data
Date created
20 Dec 2022, 14:44
Date modified
27 Dec 2022, 11:15
Achizitii.md ID
21070100
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
doc. st._bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (2).docx
Bidding Documents
-
20.12.22 14:44
duae.docx
Bidding Documents
-
20.12.22 14:44
utilaj tehnologic.pdf utilaj tehnologic.pdf
Bidding Documents
-
27.12.22 11:15
Date:
20 Dec 2022, 16:50
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Va rugam respectuos sa indicati in coloana 2, Simbol norme si Cod resurse, date corecte, si anume ce norme sau care cod este necesar sa fie utilizat pentru calculul ofertei? Faceti referire la CP L-01.11:2015, respectiv indicati care cod trebuie utlizat pentru a calcula corect si pentru intreg anul viitor pretul la serviciul care il solicitati. Spre exemplu la capitolul 3, Reparatia retelelor electrice, indicati norme cunoscute cum ar fi RpEP04A, rugam si pentru celelalte pozitii sa fie indicat un normativ concret.
Answer (26 Dec 2022, 13:30):
Urmare a sedintei grupului de lucru pentru achizitii s-a luat decizia de a modifica Caietul de sarcini
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.