1
Enquiry period
with 19.12.2022 11:30
to 29.12.2022 10:00
2
Bidding period
with 29.12.2022 10:00
to 04.01.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 600 000 MDL
Period of clarifications: 19 Dec 2022, 11:30 - 29 Dec 2022, 10:00
Submission of proposals: 29 Dec 2022, 10:00 - 4 Jan 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
The contact person
Full name
Ghenadie Vacarciuc
Contact phone
+37369999170
Purchase data
Date created
19 Dec 2022, 11:30
Date modified
19 Dec 2022, 14:12
Achizitii.md ID
21069971
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt_participare_hartie.pdf anunt_participare_hartie.pdf
Bidding Documents
-
19.12.22 11:30
ds_hartie.docx
Bidding Documents
-
19.12.22 11:30
duae_hartie.doc
Bidding Documents
-
19.12.22 11:30
Date:
19 Dec 2022, 14:12
Question's name:
experienta specifica
Question:
Buna ziua, rugam sa indicati mai exact cerintele fata de experienta specifica,
Answer (20 Dec 2022, 15:55):
Bună ziua. Ofertantul trebuie să posede o experienţă specifică în livrarea produselor menționate. Pentru demonstrarea îndeplinirii acestor cerințe operatorul economic completează capitolele aferente în DUAE și Declarația privind lista principalelor livrări efectuate în ultimii 3 ani de activitate (Anexa 12) cu nominalizarea cel puțin a 3 (trei) contracte în baza cărora se întrunesc cerințele stabilite.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.