1
Enquiry period
with 16.12.2022 10:41
to 22.12.2022 10:00
2
Bidding period
with 22.12.2022 10:00
to 29.12.2022 10:00
3
Auction
30.12.2022 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 356 741,65 MDL
Period of clarifications: 16 Dec 2022, 10:41 - 22 Dec 2022, 10:00
Submission of proposals: 22 Dec 2022, 10:00 - 29 Dec 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de reparație, mentenanță a imprimantelor și copiatoarelor, încărcarea și regenerare a cartușelor la imprimante și copiatoare 2023

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Web site
---
The contact person
Full name
Cecoi Mariana
Contact phone
0-22-53-16-33, 079436345
Purchase data
Date created
16 Dec 2022, 10:41
Date modified
21 Dec 2022, 16:16
Achizitii.md ID
21069857
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
21 Dec 2022, 16:16
Question's name:
in specificatie de pret, prezentam pretul per un serviciu?
Question:
in specificatie de pret, prezentam pretul per un serviciu?sau dupa cantitate de achipament? va rog sa specificati cum se va face evaluare?
Answer (22 Dec 2022, 09:19):
evaluarea pe lista întreagă. trebuie să calculați cît va costa toate loturile pentru cantitatea solicitată de servicii si să prezentați oferta în baza documentelor de atribuire. în caz de necesitate, telefonați vă rog să vă explic
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.