1
Enquiry period
with 15.12.2022 12:33
to 16.12.2022 13:00
2
Bidding period
with 16.12.2022 13:00
to 21.12.2022 13:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 14 450 MDL
Period of clarifications: 15 Dec 2022, 12:33 - 16 Dec 2022, 13:00
Submission of proposals: 16 Dec 2022, 13:00 - 21 Dec 2022, 13:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lot 3: Imprimantă alb-negru multifuncțională format A4
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
15 Dec 2022, 12:26
Date modified
15 Dec 2022, 14:15
Estimated value (without VAT)
14 450 MDL
Achizitii.md ID
21069784
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
9 Jan 2023 12:29 - 30 Mar 2023 12:32
List of positions
1)
Title
Lot 3: Imprimantă alb-negru multifuncțională format A4 CPV: 30232110-8 - Laser printers
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 14 357 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Aproservice-X

Normalized price: 14 380 MDL
Status: Winner
Reason: În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziționarea din surse extrabugetare (din sursele OEB) a Imprimantelor multifuncționale color și alb negru (în 3 loturi), Cod CPV 30232110-8, lansat prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1671100018909 din 15.12.2022, ținând cont de opinia specialiștilor Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției, urmare validării și aprobării finale a documentației de evaluare și achiziție a CVM de către Agenția de Guvernare Electronică (scr. nr. 3011-0115 din 16.02.2023), precum și validării de către OEB (scr. e-mail din 13.03.2023), a achiziționării bunurilor prenotate, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic F.P.C. „APROSERVICE-X” S.R.L.:- Pentru Lotul 3: Imprimantă alb-negru multifuncțională format A4, echipamentul XEROX VersaLink B405 cu suma de 14380,00 lei fără TVA/17256,00 lei cu TVA, echivalentul a 839 Euro cu TVA, conform cursului BNM la data deschiderii ofertelor (21.12.2022/1 EUR=20,5688).
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications