1
Enquiry period
with 14.12.2022 15:20
to 19.12.2022 14:00
2
Bidding period
with 19.12.2022 14:00
to 26.12.2022 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 170 000 MDL
Period of clarifications: 14 Dec 2022, 15:20 - 19 Dec 2022, 14:00
Submission of proposals: 19 Dec 2022, 14:00 - 26 Dec 2022, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de spălare a lenjeriei specifice instituțiilor medicale pentru an.2023 (repetat)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2052, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vadul lui Vodă,80
Web site
---
The contact person
Full name
Evghenia Danu
Contact phone
069690884
Purchase data
Date created
14 Dec 2022, 15:20
Date modified
16 Dec 2022, 8:46
Achizitii.md ID
21069723
CPV
98300000-6 - Servicii diverse
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae (spalatorie).semnat.pdf duae (spalatorie).semnat.pdf
Bidding Documents
-
14.12.22 15:20
anunt (spalatorie) 2.semnat.pdf anunt (spalatorie) 2.semnat.pdf
Bidding Documents
-
16.12.22 08:46
Date:
15 Dec 2022, 12:18
Question's name:
Clarificare asortiment
Question:
În anunțul privind prestarea serviciilor (achiziții cu costuri mici) sunt indicate: servicii de spălare a lenjeriei proprii. În caietul de sarcini uniforma de lucru (halatele și costumele medicale) sunt clasificate ca lenjerie. Rugăm să faceți modificările respective în caietul de sarcini sau în anunț referitor la lenjerie și uniformele de lucru.
Answer (16 Dec 2022, 08:47):
Modificări efectuate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.