1
Enquiry period
with 13.12.2022 14:15
to 15.12.2022 14:30
2
Bidding period
with 15.12.2022 14:30
to 20.12.2022 14:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 11 000 MDL
Period of clarifications: 13 Dec 2022, 14:15 - 15 Dec 2022, 14:30
Submission of proposals: 15 Dec 2022, 14:30 - 20 Dec 2022, 14:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Personal Desktop Scanner A4
Cerințe minime:
Model tip: A4, sheetfed;
Metodă de scanare: Alimentator automat de documente duplex ADF 50 coli;
Rezoluție optică: 600dpi;
24-bit color;
Viteza de scanare 200 dpi: ≥ 45 ppm / 90 ipm alb-negru, tonuri de gri, color;
Interfață USB 2.0;
Suport de scanare acceptat: Hârtie, cărți de identitate din plastic, fotografii;
Greutate hârtie: ≥ 50 ~ 413 g/m2;
Ciclu de funcționare: ≥ 8.000 de pagini pe zi;
Sisteme de operare acceptate Windows 11, 10.
Garanția minim – 3 ani.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
13 Dec 2022, 14:09
Date modified
13 Dec 2022, 14:15
Estimated value (without VAT)
11 000 MDL
Achizitii.md ID
21069640
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
2 Jan 2023 14:13 - 30 Mar 2023 14:13
List of positions
1)
Title
Personal Desktop Scanner A4 CPV: 30216110-0 - Scanners for computer use
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Aproservice-X

Normalized price: 10 590 MDL
Status: Winner
Reason: Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: 1) Oferta prezentată de operatorul economic F.P.C.”APROSERVICE-X” S.R.L. corespunde cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund (conform evaluării specialiștilor Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției). Propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 11000,00 lei fără TVA; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 10590,00 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate. 2) Oferta prezentată de operatorul economic ”BTS PRO” S.R.L. nu corespunde cerințelor de calificare, propunerea financiară prezentată depășește valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 11000,00 lei fără TVA; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 13720,00 lei fără TVA). Din documentele solicitate, nu a fost prezentată copia actului de la producător care atestă dreptul de a livra bunuri, document obligatoriu solicitat de autoritatea contractantă, conform anunțului de participare. Totodată, specificațiile tehnice nu corespund: Garanția pentru echipamentul propus este de 12 luni (3 ani prin acord adițional cu Centrul de deservire), s-a solicitat garanția minim 3 ani. Prin urmare, în temeiul art. 69 alin. (6) lit. a) și b) ale Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, AGEPI a respins oferta ”BTS PRO” S.R.L. În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziționarea din surse extrabugetare (din sursele Oficiului European de Brevete) a echipamentului Personal Desktop Scanner A4, Cod CPV 30216110-0, lansate prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1670933419018 din 13.12.2022, ținând cont de opinia specialiștilor Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției, precum și urmare validării și aprobării finale a documentației de evaluare și achiziție a CVM de către Agenția de Guvernare Electronică (scr. nr. 3011-0097 din 13.02.2023), Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic F.P.C. ”APROSERVICE-X” S.R.L. cu propunerea financiară în valoare de 10590,00 lei fără TVA/12708,00 lei cu TVA, echivalentul a 618 Euro, cu TVA, conform cursului BNM la data deschiderii ofertelor (20.12.2022/ 1 EUR= 20,5645 lei).
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 13 720 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications