1
Enquiry period
with 12.12.2022 12:58
to 19.12.2022 09:00
2
Bidding period
with 19.12.2022 09:00
to 22.12.2022 10:00
3
Auction
23.12.2022 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 344 600 MDL
Period of clarifications: 12 Dec 2022, 12:58 - 19 Dec 2022, 9:00
Submission of proposals: 19 Dec 2022, 9:00 - 22 Dec 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

serviciilor de menținere, diagnostic, reparație a scanerelor, faxurilor, copiatoarelor, imprimantelor, multifuncționalelor și serviciilor de încărcare, de menținere și restabilire a cartușelor pentru anul 2023

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Full name
Ion Bivol
Contact phone
022403697
Purchase data
Date created
12 Dec 2022, 12:58
Date modified
12 Dec 2022, 12:58
Achizitii.md ID
21069497
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_.docx
Bidding Documents
-
12.12.22 12:58
duae (2).doc
Bidding Documents
-
12.12.22 12:58
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.