1
Enquiry period
with 09.12.2022 17:00
to 19.12.2022 10:00
2
Bidding period
with 19.12.2022 10:00
to 26.12.2022 14:00
3
Auction
27.12.2022 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 067 666,67 MDL
Period of clarifications: 9 Dec 2022, 17:00 - 19 Dec 2022, 10:00
Submission of proposals: 19 Dec 2022, 10:00 - 26 Dec 2022, 14:00
Auction start date: 27 Dec 2022, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1.Obiectul Caietului de sarcini:
Achiziții de servicii pază fizică şi protecţie complexă, intervenţie rapidă pentru obiectele Companiei din perimetrele Casa Radio din str.Mioriţa1 şi Complexul TV din şos. Hânceşti 64.
Participanții la achiziție pot fi: companii care activează pe piața serviciilor de cel puțin 10 ani, dispun de echipaje mobile în mun. Chișinău, și minim 10 unități de transport, cu un număr de nu mai puțin de 4 gardieni antrenați la un post de pază reieșind din normele orelor de lucru conform Codului Muncii.
Participanții vor prezenta: copiile certificatului de înregistrare ca agent economic, autorizației pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2023), extrasului din ordinul de angajare în serviciu, certificatului de la dispensarul narcologic și psihiatrie, cazierului juridic, caracteristicei de la Inspectoratul de Poliție, certificatului de instruire în domeniul activității de pază pentru gardienii planificați la efectuarea serviciului de pază la obiectele Companiei, uniforma de serviciu conform Legii 238 din 04.07.2003 (model-poză), ultimul act de control efectuat de către MAI, minium 5 scrisori de recomandare. Documentele confirmative anexate la ofertă vor fi semnate electronic și ștampilate.
1.1. Pază şi protecție
Serviciul pază asigură:
a) paza proprietății contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriului si obiectelor Companiei.
b) paza proprietății contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acțiuni producătoare de pagube materiale;
c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieșire de la obiectele Casa Radio şi Televiziunea inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje);
d) evidenţa accesului autorizat al angajaților, vizitatorilor și a unităților de transport la intrare-ieșire la obiectele Casa Radio şi Televiziunea.

1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază
- să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână
- să deţină autorizaţie legală pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2023).
- să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale, cu vârsta de numai mult de 50 ani,cu aspect fizic corespunzator, apt din punct de vedere al stării sănătății, cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu lanternă și mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă);
- să aibă în dotare nu mai puțin de 10 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău, (confirmare);
- să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor, să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condițiilor contractuale;
- să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază;
- să supravegheze permanent obiectul păzit, să cunoască punctele vulnerabile din perimetrul obiectului pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei;
- să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau bonuri de permis autorizate,
- să verifice primirea şi scoaterea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul obiectului păzit, să verifice unitățile de transport, permisul de scoatere a bunurilor despre ce să efectueze înscrieri în registru;
- să informeze conducerea despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate;
- în caz de avarii produse la rețelele electrice, termice, de apă și canalizare, la izbucnirea incendiului sau în orice alte situații excepționale care sunt de natură să producă pagube, să apeleze la serviciul 112 și să întreprindă măsuri pentru limitarea consecințelor, să informeze imediat responsabilii din Companie.
- sa someze şi după situație să rețină persoanele cu un comportament neadecvat care au pătruns neautorizat la obiectul păzit, sau cele aflate în stare de ebrietate despre ce să informeze serviciul 112.
- să monitorizeze în timp real semnalele sistemelor tehnice de securitate existente la postul de pază.

1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor
Postul nr.1: Chișinău, str. șos. Hâncești 64, Gardian fără armă de foc, Servicii de pază fizică şi monitorizare în sistem video.
Descriere:
post fix - intrarea centrală prin turnichet la TV, punctul de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei.
Între orele 20.00-08.00 este antrenat și la control-acces intrare/ieșire transport la obiectul păzit.

Postul nr.2: Chișinău, str. șos. Hâncești 64, Gardian fără armă de foc, Servicii de pază fizică şi monitorizare în sistem video.
Descriere:
post fix/mobil, - intrarea/ieșire transport TV, regim de asigurare trecere a transportului 24 / 24 ore, la intervale de 40-60 minute pe parcursul turei fiind înlocuit de gardianul postului nr.1 asigură patrularea edificiilor pe perimetrul teritoriului Televiziunii

Postul nr.3: Chișinău, str. Miorița,1 Gardian fără armă de foc, Servicii de pază fizică şi monitorizare în sistem video.
Descriere:
post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, prin turnichet cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei.

2.Monitorizare şi intervenție rapidă
- agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru recepționarea alarmelor, monitorizare şi intervenții, alertă echipaje de intervenţie, proprii; monitorizarea serviciului de pază.
- gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanță sau la fața locului, prin mijloace de comunicații, prin intermediul grupului de intervenție.
- dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon)
după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenție.
Timpul de intervenție va fi de maximum 5 minute.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
The contact person
Full name
Galina Blanaru
Contact phone
068233411
Purchase data
Date created
9 Dec 2022, 16:43
Date modified
9 Dec 2022, 18:19
Estimated value (without VAT)
1 067 666,67 MDL
The minimum downward of the price
10 676,67 MDL
Achizitii.md ID
21069434
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Contract period
1 Jan 2023 16:59 - 30 Dec 2023 16:59
List of positions
1)
Title
Servicii de paza fizica și tehnică a obiectivelor CPV: 79700000-1 - Investigation and security services
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna
Documents of the procurement procedure
ds_servicii paza 2023.docx
Bidding Documents
ds_servicii paza 2023.docx
9.12.22 17:00
anunt de participare servicii paza 2023.docx
tenderNotice
anunt de participare servicii paza 2023.docx
9.12.22 17:00
caiet de sarcini paza 2023.semnat (2).pdf caiet de sarcini paza 2023.semnat (2).pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini paza 2023
9.12.22 17:00
ds_servicii paza 2023.semnat.pdf ds_servicii paza 2023.semnat.pdf
Bidding Documents
ds_servicii paza 2023.semnat.pdf
9.12.22 17:00
duae_ro (4).doc
Bidding Documents
duae_ro (4).doc
9.12.22 17:00
duae_ro (4).semnat.pdf duae_ro (4).semnat.pdf
Bidding Documents
duae_ro (4).semnat.pdf
9.12.22 17:00

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IS SERVICII PAZA A MAI

Normalized price: 1 207 704 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta corespunde cerințelor caietului de sarcini.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications