1
Enquiry period
with 09.12.2022 10:55
to 14.12.2022 11:30
2
Bidding period
with 14.12.2022 11:30
to 18.12.2022 12:00
3
Auction
with 19.12.2022 14:00
to 19.12.2022 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 787 500 MDL
Period of clarifications: 9 Dec 2022, 10:55 - 14 Dec 2022, 11:30
Submission of proposals: 14 Dec 2022, 11:30 - 18 Dec 2022, 12:00
Auction start date: 19 Dec 2022, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Ouă de găină pentru consum uman, categoria „A”,
categoria de greutate: „M”
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018 și HG nr.1208/2008.
Etichetarea şi marcarea conform: Legea nr.279/2017 și HG nr.435/2010.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: imobilă, înălţimea - să nu depășească 6 mm.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare) la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: cel puțin 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă certificatul sanitar-veterinar forma 2, original sau copie confirmată prin ștampila umedă a ofertantului și pașaport de calitate/certificat de calitate în care să fie indicată data ouatului.
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vînzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana Chişinău, la depozitul Secției alimentare, în perioada ianuarie - iulie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data și cantitatea conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise prin poşta electronică de către şeful Secţiei alimentare (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Conovalova Olga
Contact phone
022-25-21-49
Purchase data
Date created
9 Dec 2022, 10:48
Date modified
9 Dec 2022, 10:55
Estimated value (without VAT)
787 500 MDL
The minimum downward of the price
787,50 MDL
Achizitii.md ID
21069330
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Contract period
2 Jan 2023 10:53 - 25 Dec 2023 10:53
List of positions
1)
Title
Ouă de găină CPV: 03142500-3 - Eggs
Quantity: 250000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE.doc
Eligibility Criteria
Documentul Unic de Achiziții European
9.12.22 10:55
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
9.12.22 10:55
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
9.12.22 10:55
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
9.12.22 10:55

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Acustic Tehnologie SRL

Normalized price: 178 750 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Intervetcom

Normalized price: 600 000 MDL
Status: Winner
Reason: La lotul „Ouă de găină”, preţul cel mai scăzut a fost propus de ofertantul SRL „Acustic Tehnologie”. Astfel, la plasarea prețului în SIA RSAP a fost comisă o eroare tehnică, unde a fost indicat prețul de 178750,00 lei. Concomitent, operatorul economic SRL „Acustic Tehnologie” a confirmat faptul dat prin scrisoarea din 20.12.2022. Prin urmare, preţul propus de ofertantul SRL „Acustic Tehnologie” este de 600000,00 lei, fără TVA, or, introducerea prețului greșit, la lotul ofertat, se consideră a fi o eroare mecanică, care în speță nu afectează valoarea ofertei prezentate. Totodată, în urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic SRL „Acustic Tehnologie”, s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Se propune acceptarea ofertei operatorului economic SRL „Acustic Tehnologie”. Totodată, prețul propus de către operatorul economic SRL „Intervetcom”, este de 600000,00 lei, fără TVA, fiind echivalent cu cel propus de către operatorul economic SRL „Acustic Tehnologie”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic SRL „Intervetcom”, s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Astfel, conform pct. 23, Anunțul de participare, art.26 alin.(18), Legea nr.131/2015, privind achiziţiile publice, în cazul în care două sau mai multe oferte sînt echivalente va fi aplicat un criteriu de atribuire suplimentar - capacitatea economică şi financiară (art.18, lit. c), Legea 131/2015). Reieșind din cele enunțate supra și în urma examinării, evaluării și comparării documentelor justificative, prezentate la solicitarea autorității contractante, de către operatorii economici participanți în cadrul procedurii de achiziție publică în cauză, s-a decis atribuirea lotului „Ouă de găină” operatorului economic SRL „Intervetcom”
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications