Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
09.12.2022 09:32
to 19.12.2022 10:00
to 19.12.2022 10:00
2
Bidding period
with
19.12.2022 10:00
to 25.12.2022 10:00
to 25.12.2022 10:00
3
Auction
with
26.12.2022 08:00
to 26.12.2022 14:01
to 26.12.2022 14:01
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 194 500 MDL
Period of clarifications:
9 Dec 2022, 9:32 - 19 Dec 2022, 10:00
Submission of proposals:
19 Dec 2022, 10:00 - 25 Dec 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Tipărirea formularelor de documente primare cu regim special, în termen de 7 (șapte) zile lucrătoare din data înaintării comenzii, cu utilizarea materiei prime a Prestatorului, conform mostrelor originalelor prezentate de către Beneficiar, numerotate, cu asigurarea securității și excluderea posibilităţii de tirajare ilegală și falsificare. Livrarea la depozitul Cumpărătorului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. București 34
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Dec 2022, 9:32
Date modified
9 Dec 2022, 15:35
Achizitii.md ID
21069311
MTender ID
CPV
79820000-8 - Servicii conexe tipăririi
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 10 - CO-4 Registru de casă (pentru organizaţiile nebugetare)
Budget: 29700.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Lot nr. 43 - Anexa 5 Registru de evidență a încasărilor impozitelor și taxelor locale
Budget: 2200.0 MDL
Active
Lot nr. 44 - Registru de înregistrare a instrucțiunilor de sănatate în muncă
Budget: 2200.0 MDL
Active
Lot nr. 46 - Registru de evidență a contractelor individuale de muncă
Budget: 2750.0 MDL
Active
Active
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare .pdf
Anunt de participare .pdf
Documents history
-
Anunt de participare .pdf
Anunt de participare .pdf
ID: 69b761c0-e4c8-487f-851f-13dcc6d2c91e
Bidding Documents
-
Anunt de participare .pdf
Anunt de participare .pdf
ID: 69b761c0-e4c8-487f-851f-13dcc6d2c91e
Bidding Documents
Bidding Documents
-
9.12.22 09:59
Documentatia Standard .pdf
Documentatia Standard .pdf
Documents history
-
Documentatia Standard .pdf
Documentatia Standard .pdf
ID: f19e9ce1-eeed-45e8-9a32-ec4b0d6b1811
Bidding Documents
-
Documentatia Standard .pdf
Documentatia Standard .pdf
ID: f19e9ce1-eeed-45e8-9a32-ec4b0d6b1811
Bidding Documents
Bidding Documents
-
9.12.22 09:59
Date:
9 Dec 2022, 15:35
Question's name:
Hirtie
Question:
Va atragem atentie ca sumele, preconizate pentru fiecare lot, nu sunt reale. Luind in cosiderare toate schumpirile la energie electrica, gaze naturale, motorina, hartie, vopsele si ect., facem concluzie ca diferenta intre sumele preconizate de institutie Dvs si oferte care vor fi plasate vor depasi considerabil суд putin 45%.
Reesind din sus mentionat solicitam modificare bugetului prin anulare procedurii si plasarea repetat.
Answer (12 Dec 2022, 08:13):
Buna ziua Planul de achizitii este deja aprobat Vă rugăm să analizati posibilitatea Dvs. financiară pentru a participa la aceasta licitație.
Mulțumim
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK