Select the type of procedure
Commercial procurement
21069254
1
Enquiry period
with
08.12.2022 15:47
to 21.12.2022 12:10
to 21.12.2022 12:10
2
Bidding period
with
21.12.2022 12:10
to 26.12.2022 17:00
to 26.12.2022 17:00
3
Auction
with
27.12.2022 08:00
to 27.12.2022 10:37
to 27.12.2022 10:37
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 825 000 MDL
Period of clarifications:
8 Dec 2022, 15:47 - 21 Dec 2022, 12:10
Submission of proposals:
21 Dec 2022, 12:10 - 26 Dec 2022, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Tipărirea formularelor de documente primare cu regim special, în termen de 7 (șapte) zile lucrătoare din data înaintării comenzii, cu utilizarea materiei prime a Prestatorului, conform mostrelor originalelor prezentate de către Beneficiar, numerotate, cu asigurarea securității și excluderea posibilităţii de tirajare ilegală și falsificare. Livrarea la depozitul Cumpărătorului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. București 34
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Dec 2022, 15:47
Date modified
19 Dec 2022, 12:10
Achizitii.md ID
21069254
MTender ID
CPV
79820000-8 - Servicii conexe tipăririi
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 9 - Chitanţa de încasare a amenzii la locul constatării contrav.
Budget: 22500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
16 Dec 2022, 14:19
Question's name:
Sumele estimate
Question:
De ce la estimarea sumelor, nu s-a luat in calcul majorarea considerabila a materiei prime pentru tiparirea formularelor, care constituie fata de perioadadecembrie 2021 de la 68% pana la 75%.
Answer (19 Dec 2022, 11:06):
Buna ziua sumele estimative au fost coordonate va rugam sa depuneti oferta cu propunerea Dve.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK