Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 200 000 MDL
Period of clarifications: 6 Dec 2022, 15:38 - 19 Dec 2022, 10:00
Submission of proposals: 19 Dec 2022, 10:00 - 22 Dec 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de curățenie de întreținere;
Servicii de curățenie generală;
Servicii de curățenie după efectuarea lucrărilor de reparație;
Servicii de curățenie în situații de avarii a sistemelor inginerești
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin. (1) lit c) din Legea privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, doarece, niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire.
Date of cancellation
17 Mar 2023, 10:51
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Samoila
Contact phone
022822237
Purchase data
Date created
6 Dec 2022, 15:38
Date modified
17 Mar 2023, 10:57
Achizitii.md ID
21069029
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Servicii de curățenie
Budget: 1200000.0 MDL
Cancelled
Date:
14 Dec 2022, 16:24
Question's name:
Pct 16
Question:
Conform cererii de participare, paragraful 16, trebuie să pregătiți 15 documente care sunt obligatorii. În partea de jos este o notă IMPORTANT! Că conform art.65 alin (4) există patru acte principale. Explicați ce documente și câte ar trebui să fie încărcate pe platformă?
Answer (14 Dec 2022, 16:47):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebarea Dvs. Referitor la subiect, comunicăm următoarele: Conform Ordinului Ministerului Finanțelor cu privire la aprobarea Documentaţiei standard pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri şi servicii nr. 115 din 15.09.2021 și anume pct.48: Oferta cuprinde următoarele formulare: 1) Propunerea tehnică – ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele de calificare, precum şi cerinţele prevăzute în caietul de sarcini. Propunerea tehnică conţine –Specificaţii tehnice (anexa nr.22); 2) Propunerea financiară – ofertantul elaborează propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică de bunuri şi servicii. Propunerea financiară conţine – Specificaţii de preţ (anexa nr.23); 3) DUAE; 4) Garanţia pentru ofertă (transfer sau scrisoare bancară).
Date:
14 Dec 2022, 16:40
Question's name:
Pct 8
Question:
Servicii de curățenie ocazională (după efectuarea lucrărilor de reparație) si Servicii de curățenie în situații de avarii a sistemelor inginerești - unitatea de mășură este metrul pătrat iar cantitatea este de 12 luni. Aceste date nu sunt corecte. Ce trebuie indicat în coloanele 6,7,8,9? Preț pe lună (dar nu există o cantitate specificată de muncă)? Prețul pe metru pătrat (atunci nu se poate indica suma în coloana 8.9)? Vă rugăm să indicați forma corectă de calcul?
Answer (14 Dec 2022, 16:53):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebarea Dvs. La subiect, comunicăm următoarele: Servicii de curățenie ocazională (după efectuarea lucrărilor de reparație) și Servicii de curățenie ocazională (în situații de avarii a sistemelor inginerești) - se vor presta la necesitate pe parcursul anului 2023. Respectiv, în anexa nr.2 la caietul de sarcini, se va indica doar prețul unitar per metru pătrat, iar la coloana 8 și 9 nu se indică nimic. Prețul per metru pătrat pentru aceste poziții nu se va reflecta în suma totală a ofertei fără TVA indicată în sistem. Vă rog să examinați prevederile contractului: „Costul final al Contractului va fi determinat în funcție de volumul Serviciilor prestate de Prestator și recepționate de către Beneficiar, dar nu va depăși suma totală orientativă a prezentului Contract”.
Date:
14 Dec 2022, 16:44
Question's name:
Summa estimativă
Question:
Suma estimata de 1.200.000 lei fara TVA include costul Servicii de curățenie ocazională (după efectuarea lucrărilor de reparație) si Servicii de curățenie în situații de avarii a sistemelor inginerești?
Answer (14 Dec 2022, 16:55):
Suma de 1 200 000,00 fără TVA include obiectul achiziției. Este clar stipulat în documentele de inițiere plasate în sistem. Mulțumesc.
Date:
14 Dec 2022, 16:51
Question's name:
CAIET DE SARCINI
Question:
1. Curăţenie de întreținere - cu periodicitate zilnică (zile lucrătoare) - includ lucrări precum: - Curățarea (măturatul) spațiilor exterioare ale clădirii ( pervazuri și clumbe, scări de acces în sediu); - Înlăturarea zăpezii pe timp de iarnă din spațiile exterioare perimentrale aferente clădirii. - Spălarea fațadelor – primul nivel al sediului. - Întreținerea florilor exotice ale BNM: îngrijirea, udarea, alimentarea cu îngrășăminte, stropirea cu substanțe chimice asigurate de Beneficiar. Care este suprafața în metri pătrați de măturat? Compania trebuie să furnizeze un îngrijitor? Ce este un plug de zăpadă? Firma trebuie să ofere un florar?
Answer (15 Dec 2022, 11:02):
Bună ziua, referitor la întrebările dvs de clarificare, comunicăm următoarele: 1. Sediul BNM dispune de pervazuri și clumbe, scări de acces în sediu care necesită a fi efectuate lucrări de menaj zilnic. Metrajul scărilor de acces este inclus în metrajul :scărilor din marmoră; 2. BNM dispune de pervazuri și scări de acces în sediu care necesită a fi efectuate lucrări de menaj de înlăturare a zăpezii în zile cu precipitații. Dacă agentul economic consideră necesar implicarea utilajului tehnic adăugător pentru efectuarea și implicarea adăugătoare a personalului suplimentar la alegere; 3. Fațada BNM din sticlă și necesită a fi îngrijită zilnic; 4. Aceste obligațiuni de serviciu întră în atribuțiile persoanei nemijlocite ce va deretica spațiile unde sunt flori, fără implicarea suplimentară de personal. Toate detaliile sunt descrise în caietul de sarcini. Mulțumesc.
Date:
14 Dec 2022, 16:56
Question's name:
Pct 16/2
Question:
Ce să faci cu alte documente din lista de la punctul 5 pănă la punctul 15? Aceste documente nu trebuie să fie încărcate pe platformă?
Answer (14 Dec 2022, 17:01):
În conformitate cu Legea privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015 și anume, art.65 alin.(4), prezentarea ofertei presupune în mod obligatoriu depunerea propunerii tehnice, propunerii financiare, formularului DUAE și garanția pentru ofertă. Celelalte documente se prezintă prin email la solicitarea autorității contractante conform termenului indicat în formularul DUAE. Dacă depășiți termenul de prezentare, autoritatea contractantă își rezervă dreptul să descalifice oferta. Respectiv, documentele suplimentare pot fi încărcate pe platformă împreună cu cele 4 documente obligatorii.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.