1
Enquiry period
with 06.12.2022 16:30
to 12.12.2022 12:00
2
Bidding period
with 12.12.2022 12:00
to 20.12.2022 12:00
3
Auction
21.12.2022 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 425 000 MDL
Period of clarifications: 6 Dec 2022, 16:30 - 12 Dec 2022, 12:00
Submission of proposals: 12 Dec 2022, 12:00 - 20 Dec 2022, 12:00
Auction start date: 21 Dec 2022, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de pază fizică și tehnică pentru anul 2023- Conform Caietului de sarcini
(vezi Anexa nr. 21 la Documentaţia standard) și prevederilor legale- Legea nr.283-XV din 04.07.2003 privind activitatea particulară de detectiv şi de pază.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lăpușneanu nr. 28
Web site
---
The contact person
Full name
Dumitru Agache
Contact phone
(022)-253-743
Purchase data
Date created
6 Dec 2022, 14:53
Date modified
6 Dec 2022, 16:30
Estimated value (without VAT)
425 000 MDL
The minimum downward of the price
4 250 MDL
Achizitii.md ID
21069025
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lăpușneanu nr. 28
Contract period
1 Jan 2023 16:29 - 30 Dec 2023 16:29
List of positions
1)
Title
Servicii de pază fizică și tehnică pentru anul 2023- Conform Caietului de sarcini (vezi Anexa nr. 21 la Documentaţia standard) și prevederilor legale- Legea nr.283-XV din 04.07.2003 privind activitatea particulară de detectiv şi de pază. CPV: 79700000-1 - Investigation and security services
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna
Documents of the procurement procedure
Documentaţia standard.semnat.pdf Documentaţia standard.semnat.pdf
Bidding Documents
Documentaţia standard- Format.pdf
6.12.22 16:30
DUAE.semnat.pdf DUAE.semnat.pdf
Eligibility Criteria
DUAE- Format.pdf
6.12.22 16:30
Anunț de participare.semnat.pdf Anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare.semnat.pdf
6.12.22 16:30
Lot documents
DUAE.doc
DUAE- Format Word
6.12.22 16:30
Documentaţia standard.docx
Documentaţia standard- Format Word
6.12.22 16:30

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IS SERVICII PAZA A MAI

Normalized price: 427 838,40 MDL
Status: Winner
Reason: În conformitate cu decizia nr. 01 din 04.01.2023 cu privire la atribuirea contractului de achiziție publică privind achiziționarea serviciilor de “Pază fizică și tehnică pentru anul 2023”, grupul de lucru pentru achiziţii publice a decis că oferta depusă de către Î.S. “Servicii Pază” a MAI, prin intermediul SIA„RSAP”, conform procedurii nr. ocds-b3wdp1-MD-1670331269718 din 06.12.2022, este conformă, admisibilă şi corespunde cu cerințele stabilite în documentația de atribuire. Astfel, Î.S. “Servicii Pază” a MAI este unica care a depus oferta şi este desemnată câştigătoare. În acest context, conform art. 32 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, îi invităm pe reprezentanţii Î.S. “Servicii Pază” a MAI la sediul Curţii Constituționale, pentru semnarea contractului de achiziţie publică.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications